آموزش توی چشم باسلام

ویدیو آموزش معرفی اپلیکیشن باسلام

آموزش فعالسازی توی چشم و نکات کاربردی

افزایش بازدید یکی از مکمل های اصلی در فروش محسوب می شود به شرطی که

1- محصول شما برای مخاطبان محبوب باشد.

2- کیفیت و قیمت شما نسبت به دیگران بهتر باشد.

3- رضایت مشتریان قبلی شما از کیفیت محصول و ارسال به موقع برای محصولتون ثبت شده باشد.

🔰اولین نکته برای افزایش بازدید.

انتشار پست در قسمت مطلب و افزایش دنبال کنندگان در باسلام

🔰دومین نکته برای افزایش بازدید.

تبلیغات در فضای مجازی ، گروه های خانوادگی و کاری

و حتی میتوانید لینک اختصاصی خودتون رو به دوستانتون معرفی کنید تا هم با تخفیف از شما خرید کنند و هم شما اعتبار هدیه بگیرید.

بخشی از هدیه از دعوت دوستان اعتبار سرویس توی چشم باسلام است که در ادامه در مورد آن صحبت میکنیم.

🔰سومین نکته: سرویس توی چشم باسلام

توی چشم : به زبان ساده یعنی اینکه باسلام محصول شما رو در جایی قرار میده که بیشتر دیده بشه.

محصولاتی که از این سرویس استفاده میکنند یک نشان دارند مثل تصویر زیر:

این سرویس رایگان نیست و باپرداخت هزینه با شارژ پنل کاربری ، قابل استفاده است و یا اعتبار یا کدشارژ های هدیه که باسلام برای شروع کار به شما داده میشود.

برای شروع از طریق لینک زیر وارد صفحه اصلی پنل سرویس توی چشم باسلام شوید.👇

https://ads.basalam.com/login

با همان شماره موبایل و رمزی که در باسلام عضو هستید وارد شوید.

در ادمه افزایش اعتبار را انتخاب کنید.

در صفحه جدید 2 گزینه برای انتخاب وجود دارد

2-افزایش اعتبار از طریق پرداخت آنلاین

3-افزایش اعتبار از طریق کد شارژ

چون الان ما یک کد شارژ رایگان داریم که کد آن در ادامه به شما نیز تقدیم میشه.

وارد قسمت شما 3 (افزایش اعتبار از طریق کد شارژ) می شویم.

4-در این قسمت کافیه کد مربوطه را بطور صحیح وارد کنید تا افزایش اعتبار در صفحه اصلی پنل برای شما اعمال شود.

پس از افزایش اعتبار در صفحه اصلی (پیشخوان) مبلغ اعتبارتون رو مشاهده میکنید.

5-در ادامه گزینه “طرح ها” را لمس کنید.

6- اگر قبلا از سرویس توی چشم استفاده کرده باشید دراین قسمت نام و گزارشی از وضعیت آن ها روبا کلیک روی هر کدوم مشاهده میکنید.

7- در ادامه روی “افزودن طرح” کلیک کنید.

در صفحه جدید قابل مشاهده

8- نام محصول را بنویسید.

9- مبلغی که دوست دارید برای هزینه تبلیغ این محصول را وارد کنید.(حداقل مبلغ 5000 تومن)

و روی  دکمه “ایجاد طرح” کلیک کنید.

10- روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

اگر مراحل را صحیح انجام داده باشید .

صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

11-در این قسمت قدم اول “انتخاب محصول” را انتخاب کنید.

12- نام محصولتون رو در این قسمت سرچ کنید

13 – و محصول مورد نظرتون برای تبلیغات توی چشم را انتخاب کنید.

14- پس انتخاب موفقیت آمیز محصول “تایید” را کلیک کنید.

15- در ادامه قدم دوم : “افزودن پیشنهاد” را انتخاب کنید.

در این قسمت کلید واژه مورد نظرتون در سرچ و محل آن را انتخاب میکنید.

16- در این صفحه 4 انتخاب وجود دارد.که ما گزینه “جستوی باسلام” را برای مثال انتخاب کردیم.

در صفحه جدید

17- یک نام مرتبط با محصول یا کلید واژه را جستجو و انتخاب کنید.

18- هزینه کلید واژه را انتخاب کنید. هرچه مبلغی بالاتر از 300 تومن انتخاب کنید جایگاه بالاتری را در میان دیگر افرادی که از این سیستم استفاده میکنند کسب میکند.

در پایان دکمه “تایید” را حتمابزنید.

19- از قسمت “افزودن پیشنهاد جدید” میتونید کلید واژه های دیگری رو هم در قسمت سرچ باسلام یا دیگر گزینه هه

مانند:

✔ صفحه اول باسلام

✔محصولات مشابه

✔غرفه های خدماتی در غرفه من

را انتخاب کنید و به لیست زیر همین صفحه اضافه کنید.

مبلغ انتخاب کلید واژه ها پس از تایید که ممکنه تا 2 ساعت در ساعات کاری طول بکشه از اعتبار پنل تون کسر میشه.

در پایان پس از تغییر وضعیت از درحال انتظار به تایید شد. (که توسط باسلام در ساعت اداری انجام میشه)سیستم توی چشم برای محصول شما اعمال خواهد شد.

و برای مشاهده روند بازدید و باقی مانده اعتبار شما برای هر طرح رو هم میتونید به سادگی در قسمت “طرح ها” مشاهده و بررسی کنید.

⏪ فروش نداری؟! یا فروشت کمه

میدونی مشکل از کجاست ؟!

.

 

📣 آیا به دوستان و مشتریای قبلی خودت از تاسیس غرفه‌ ات خبر دادی؟!

◀یه پیام تو واتساپ یا تلگرام برای دوستان و اقوام و حتی مشتری های قدیمی بفرست و لینک دعوت غرفه ات رو واسشون بفرست !

◀کد تخیفیف خرید اول هم واسشون بفرست تا با خوشحالی ازت خرید کنن!

.

 

📝 آیا ظاهر غرفه ات  مشتری پسنده؟! مثل: 👇

◀نصب هدر یا کاور غرفه

◀تصویر لوگو یا پروفایل جذاب

◀نوشتن پیام غرفه دار

.

 

✍ آیا توضیحات محصول‌تون رو خوب و استاندارد نوشتی ؟! 👇

🔍 در موتورهای جستجوگر خیلی مهمه!

◀ازکیفیت و کمیت محصول

◀ازخواص و کاربرد محصول

بیشتر بنویس!

.

 

🖼 آیا عکس‌های محصول‌تون مناسبه؟

◀ تصویر زیبا و باکیفیت، از خود محصول بگیر!

◀از عکس های اینترنتی یا دیگر غرفه ها استفاده نکن!

.

 

💰آیا قیمت‌ محصولت رو منصفانه تعیین کردی؟!

◀در باسلام محصولت رو جستجو کن و قیمت محصولت رو با دیگر فروشندگان معتبر باسلام مقایسه کن!

.

 

👍 آیا قصه کسب و کار غرفه‌تون اعتماد مشتری رو ‌جلب می‌کنه؟

◀ قصه کسب و کار روایتی صادقانه از زندگی کاری شماست که باعث میشه مشتریان از شما یک شناخت اجمالی داشته باشن و حس اعتماد و نزدیکی با شما پیدا کنن.

.

 

🎖 آیا امتیاز غرفه‌تون رو از دست ندادی؟

◀ امتیاز غرفه ات برای خریداران مهمه و مشتریان ترجیح میدن از غرفه هایی خرید کنن که امتیازشون بیشتر باشه.

◀ ارسال دیر هنگام، عدم تایید و ارسال سفارش، برگشت محصول بی کیفیت ، عدم ثبت به موقع کد رهگیری پست ، از مواردیست که باعث کاهش امتیاز غرفه میشه.

.

 

🎖 آیا تجربه خرید 5 ستاره و جذاب داری؟

◀تکریم از مشتری(ارسال پیام تشکر از خرید) ، پیگیری و ارسال به موقع سفارش ، رعایت حفظ کمیت و کیفیت محصول ، بسته بندی خوب و حرفه ای محصول ، از مواردیست که باعث گرفتن تجربه خرید جذاب و 5 ستاره میشه!

.

 

💬آیا به سوالات مشتریان سریع  و با حوصله پاسخ میدی؟

◀بسیاری از مشتریان قبل از خرید انتظار دارن که در گفتگو با فروشنده گفتگو  و از کیفیت و کمیت محصول پرس ◀جو کنن

◀حال اگر ما با تاخیر زیاد به مشتری پاسخ بدیم این امکان وجود داره که مشتری با غرفه ای دیگر وارد گفتگو و خرید بشه! و شما مشتری را از دست بدین!

◀گفتگوی محترمانه و با حوصله با مشتری باعث فروش بیشتر و تجربه خرید بهتر میشود.

.

✍آیا روزانه مطلب و پست جدید منتشر میکنی!؟

◀دنبال کردن دیگر کاربران، برای افزایش دنبال شونده

◀انتشار پست و مطلب زیبا و جذاب و مرتبط با محصولاتتون

◀لایک و ثبت نظر مرتبط زیر پست دیگران

بسیار در دیده شدن شما موثره!

سئو و راهنمای توی چشم

🔰 سئو چیست؟

◀ سئو (SEO) ، تلفظ یک سرواژه انگلیسی از این عبارت است : Search Engine Optimization. است. یکی از روش های سئوکاری، «بهینه سازی برای موتورهای جستوجو» ترجمه این عبارت استفاده از کلمات کلیدی است .

.

🔰 یافتن کلمات کلیدی

◀ شما اکنون فروشنده محصولاتتان هستید و باید بفهمید و پیدا کنید که خریداران اینترنتی  محصولاتتان، از چه کلماتی برای جستوجو این محصولات استفاده کرده اند. شما باید همان کلمات را در صفحه اینترنتی محصول به کار ببرید. در نتیجه، موتورهای جستوجوگر (مخصوصاگوگل)، صفحات شما را هم به این کاربران و خریداران اینترنتی نشان دهند .

◀ قبل از نوشتن یا بعد از نوشتن متن اولیه و هنگام ویرایش و بازنویسی، کلمات کلیدی را پیدا کنید و به صورت مناسب و نه پرتکرار و بی مزه! در لابه لای متن بگنجانید .

.

🔰 کمک از گوگل ترندز

◀ یک روش برای پیدا کردن کلمات کلیدی، استفاده ازگوگل ترندز است که یک ابزار حرفه ای گوگل برای گزارش کلمات کلیدی و آمار استفاده از آن در بازه های مختلف زمانی یا مکان ها متفاوت جغرافیایی،است :

trends.google.comhttps://

◀ در گوگل ترندز می توانید یک کلمه یا عبارت را وارد کنید و نتیجه را ببینید. همچنین می توانید میان چند کلمه یا عبارت، مقایسه انجام دهید تا میزان کاربرد آن را مشاهده کنید. به راحتی می توانید از مطالب گوگل ترندز استفاده کنید و نیز می توانید با جستوجوی عبارت «گوگل ترندز چیست» توضیحی درباره آن را پیدا کنید و بخوانید.

◀ همچنین میتوانید از گوگل ترندز فارسی استفاده کنید :

https://trends.google.com/trends/?hl=fa

.

🔰 کمک از صفحه اول گوگل

◀ یک روش دیگر این است که کلمه یا عبارت مورد نظر خودتان را در صفحه اول گوگل تایپ کنید. هنگام تایپ، خود گوگل، با توجه به جستوجوهای قبل از شما، کلمات و عبارت های نزدیک  به کلمات و عبارت های شما، نشان می دهد. همین کلمات را یادداشت کنید و با چند تای آنها هم جستجوی گوگلی را انجام دهید .

◀ بعد از استخراج کلمات کلیدی، در محتواهای مربوط به غرفه یا محصول در بازار اجتماعی باسلام این کلمات را به کار ببرید. در نام غرفه یا محصولات، برخی از مهمترین کلمات کلیدی را استفاده کنید و سپس در خلاصه معرفی و معرفی کامل (توضیحات تکمیلی) غرفه یا محصول، کلمات کلیدی دیگر را به کار بگیرید .

🔰 طرح «توی چشم»

◀ طرح «توی چشم» طرحی است که این امکان را به غرفه دار می دهد که، محصولات خود را به نمایش بگذارد و بازدید بیشتر که برابر است با فروش بیشتر برای او به رقم بخورد.

🔰 ورود به سامانه تبلیغات توی چشم

🔰 روش استفاده از طرح توی چشم

◀ برای واردشدن به پنل توی چشم، ابتدا باید در حساب کاربری باسلام و  «غرفه من» وارد شده، در نوار پایین گزینه غرفه را انتخاب کرده و از لیست باز شده، سامانه تبلیغات «توی چشم» را انتخاب کنید.

◀ روی قسمت اعتبار، برروی افزایش اعتبار کلیک کنید. دوگزینه وجود دارد که از دو طریق می توان اعتبار پنل را شارژ کرد.

✔روش اول افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک 

✔روش دوم افزایش اعتبار ازطریق کد شارژ است.

◀ درصورتی که کدشارژ دارید، افزایش اعتبار از طریق کد شارژ را انتخاب کنید .

◀ صفحه افزایش اعتبار باز می شود، در کادری که وجود دارد کد مورد نظر را وارد کرده و سپس کلید بررسی کد را بزنید .

◀ بعد از شارژ به قسمت داشبورد برگردید. اعتبار پنل افزایش یافته است .

◀ برای ساخت طرح، بر روی گزینه بلندگو کلیک کرده و روی گزینه ایجاد طرح جدید کلیک کنید .

◀ برای طرح، یک نام انتخاب کرده و مبلغی را به آن اختصاص دهید. نامی که برای طرح انتخاب میکنید، فقط در پنل نمایش داده می شود و کاربران آن را نمی بینند.

◀ روی گزینه ادامه کلیک کنید .

◀به صفحه افزودن محصولات رفته و در کادر، ابتدا نام محصول را وارد کنید تا لیستی به شما نمایش داده شود و محصول مورد نظر را انتخاب کنید. برروی ایجاد طرح کلیک کنید. طرح شما ایجاد شده و درحالت روشن قرار می گیرد .

◀ در انتهای همین صفحه، قسمت پیشنهادها برروی گزینه افزودن پیشنهاد جدید کلیک کنید. در این قسمت باید کلید واژه هایی که افراد بیشتر درمورد محصول شما جستوجو می کنند را بادقت وارد کنید .

◀ بر روی گزینه ی افزودن پیشنهاد جدید کلیک کنید. کادری باز می شود که باید محل نمایش این محصول را انتخاب کنید.

◀ دو گزینه وجود دارد:

✔درنتایج جستوجوی باسلام

✔در محل محصولات مرتبط.

◀ طبق سلیقه و برآورد خودتان از محصولات تان یک گزینه را انتخاب کنید.

◀ سپس در مرحله بعد کلیدواژه مورد نظر را وارد کنید و هزینه هر کلیک را می توانید از ۳۰۰ تومان به بالا تعیین کنید و در انتها گزینه تایید را بزنید .

◀ به همین روش هر تعداد که می خواهید به کلیدواژه های مرتبط با محصولتان اضافه کنید. بعد از یک ساعت کلید واژه هایی که وارد کردید توسط سیستم توی چشم تایید و فعال می شود .

◀ طبق آماری که در صفحه نشان داده می شود، می توانید ببینید که چه مقدار از بودجه تعیین شده شما باقی مانده چه تعداد بازدید انجام شده وچه تعداد بر روی محصول کلیک کرده اند. نکته قابل توجه این است که به ازای هر کلیکی که روی محصول انجام شود چه محصول خریداری شود چه خرید نشود از بودجه کاهش پیدا می کند.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.