کارگاه غرفه داران باسلام

با سلام و تشکر و خیر مقدم به غرفه داران پرتلاش باسلامی

در این صفحه قصد داریم راهنمایی های مورد نیاز ، پاسخ به سوالات و رمز و راز های فروشندگان موفق باسلام را برای شما غرفه داران عزیز ارایه کنیم. تا در ارتقاء و فروش ، شما را یاری نماییم.

امیدواریم با مطالعه نکات دسته بندی شده زیر به کلیه مسایل و ابهامات پاسخ داده بشه.در صورت هرگونه سوال و نیاز به توضیح بیشتر خوشحال خواهیم شد تا در گفتگوی باسلام بخش ارتباط با مربی پاسخ گوی شما باشیم.

آموزش استفاده از اپلیکیشن غرفه من

در اولین قدم برای شروع کار در باسلام

دو اپلیکیشن زیر را از کافه بازار نصب کنید

1- اپلیکیشن باسلام

2- اپلیکیشن غرفه من

1- غرفه: با کلیک بر روی گزینه “غرفه” منو تصویر زیر قابل مشاهده است.

2- پروفایل کاربری: در این قسمت میتوانید مشخصات تون رو ویرایش کنید .

3- تنظیمات غرفه: که در ادامه مطالب، کامل در موردش توضیح داده خواهد شد.

4- دیدن غرفه ام در اپ خرید باسلام: پس از افزایش محصول و یا تغییرات در غرفه با این گزینه میتوانید وارد اپلیکیشن خرید باسلام شوید تا تغییرات را بررسی نمایید.

5- اشتراک گذاری لینک غرفه: این گزینه به شما کمک میکند که به راحتی آدرس اختصاصی غرفتون رو برای دوستان یا گروه های دوستانه خود ارسال کنید و تبلیغاتتون رو شروع نمایید.

6- تسویه حساب و امور مالی: که در ادامه مطالب کامل در موردش توضیح داده خواهد شد.

7- مدیریت کدهای تخفیف: اگر قصد دارید برای مشتری خاصی یا کل مشتریان کدتخفیف بسازید که با وارد کردن این کد به آنها تخفیف دهید از این قسمت این امکان فراهم است.(توضیح اینکه هزینه ایجاد کدتخفیف دلخواه به عهده خود شما میباشد.)

8- سامانه تبلیغات توی چشم: شما از طریق وارد شدن به این قسمت میتونید از سرویس تبلیغات و افزایش بازدید باسلام استفاده کنید. میتونید محصولتون رو

✅در صفحه اول قرار دهید

✅در جستجو بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

✅در قسمت محصولات مشابه محصولتون رو قرار بدین.

توضیحات کامل و گام به گام این سرویس رو

🔰در بخش

پاسخ سوالات پرکاربرد غرفه داران

🔰قسمت:

چطور بازدید محصولاتم رو افزایش بدم؟

 انتهای همین صفحه مطالعه کنید.

9- تخفیف به هزینه باسلام: در این قسمت با دعوت از دوستان و مشتریانتون از خارج از باسلام در صورتی که تا الان در باسلام عضو نشده باشند 15 هزار تومن اعتبارهدیه به حساب باسلام به آنها تعلق میگیرد و در صورتی که پس از عضویت خریدی از شما داشته باشند به شما نیز 10 هزار تومن اعتبار تعلق خواهد گرفت (این هدیه از سوی باسلام داده میشود و از صورتحساب شما کسر نخواهد شد)

10- هدیه بده ،هدیه بگیر!: در این قسمت نیز مشابه قسمت قبلی میتوانید دوستان و مشتریان خارج از باسلام را دعوت کنید که در این روش باسلام پس از عضویت دوستان شما 25 هزار تومن اعتبار هدیه به حساب باسلام به آنها تعلق میگیرد و در صورتی که پس از عضویت ، خریدی از شما داشته باشند به شما نیز 5 هزار تومن اعتبار تبلیغات توی چشم تعلق خواهد گرفت.(این هدیه از سوی باسلام داده میشه و از صورتحساب شما کسر نخواهد شد)

11- لیست مشتریان من: در این قسمت میتوانید لیست مشتریان و تعداد دفعاتی که از شما خرید کرده اند را مشاهده کنید.

12- تجربه خرید مشتریان: مشتریان پس از خرید از شما نظر خودشون و همچنین امتیازی رو برای شما درج میکنند که در این بخش قابل مشاهده است.

13- راهنمایی و پشتیبانی: در این قسمت نیز میتوانید راهنمایی های بیشتری در رابطه با غرفه داری را مشاهده کنید.

14- بروز رسانی اپلیکیشن: نسخه های جدید اپلیکیشن غرفه من علاوه بر کافه بازار در این قسمت نیز قرار میگیرد.

15- ارسال بازخورد: هرگونه مشکل یا ایده ای برای بهتر شدن اپلیکیشن داشته باشید را میتونید از این قسمت با برنامه نویسان به اشتراک قرار دهید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من 

پایین صفحه دکمه غرفه را لمس کنید.

 

در ادامه وارد گزینه تنظیمات غرفه شوید.

 

در این صفحه

1-لوگو یا نشان کسب کارتون در این قسمت می باشد. که در ابعاد مربع قابل بارگزاریست.

2-بنر یا کاور غرفه نیز در این قسمت قرار دارد که در ابعاد 300 در 900 پیکسل قابل بارگزاریست.

مهم : این دو گزینه لوگو یا نشان کسب و کار و بنر یا کاور غرفه وسیله ای برای معرفی تصویری محصولات و خدماتیست که میتوانید ارایه کنید و برای جذب اعتماد خریداران نقش مهمی را ایفا میکنند.

3-عنوان غرفه یا همان نام غرفه یا فروشگاه خود را تعیین کنید.(نام مناسب و مرتبط با کسب کارتون و همچنین تکراری یا مشابه نبودن آن با دیگر غرفه ها بسیار مهم است)

4-خلاصه معرفی: که در این قسمت میتوانید خلاصه ای تیتر وار از خدمات یا محصولاتتون رو درج کنید.

 

5-قصه محصول:یا همان قصه کسب و کار و زندگی شماست، نوشتن چند جمله صادقانه در مورد کسب و کارتون و مشکلات و مسائل در مسیر پیشرفت تون میتونه یک حس اعتماد رو میان خریداران با شما ایجاد کنه.

 

6-درباره یک زندگی: نکاتی کوتاه در مورد دیدگاه هاتون و چیزی هایی که واستون مهم هست در کار و زندگیتون رو درج کنید.

7-درباره یک مکان: در مورد زیبایی ها و جذابیت های محل زندگیتون کوتاه بنویسید.

 

8-نوع غرفه : در این قسمت نوع رسته کسب و کارتون رو انتخاب میکنید

9-کدملی: شماره ملی خود را در این بخش درج نمایید.

10- تلفن تماس ضروری: در این قسمت یک شماره تلفن ثابت یا همراه به غیر از شماره ای که با آن ثبت نام کرده اید درج نمایید.

 

11- استان: نام استان خود را انتخاب کنید

12-شهر: نام شهر خود را انتخاب کتید.

13- آدرس پستی: آدرس دقیق محل کار یا سکونت خود را درج کنید.

14- کدپستی: کدپستی 10 رقمی آدرستون رو درج کنید.

و در پایان دکمه ذخیره را لمس کنید.

اگر پیغام :

“ویرایش تنظیمات غرفه با موفقیت انجام شد”

را مشاهده کردید.

به شما تبریک میگم چون شما تمام موارد این بخش را به خوبی انجام داده اید.

15-در بخش تنظیمات غرفه – سربرگ مالی

میتوانید مشخصات حساب بانکی خودتون رو وارد کنید.تا وقتی که خریداران از شما در باسلام خرید کردند. پس از تحویل محصول به مشتری و اعلام رضایت، مبلغ خرید پس از کسر کمیسیون + هزینه ارسال به حساب شما واریز گردد.

در پایان دکمه ذخیره را لمس فرمایید.

16-در بخش تنظیمات غرفه سربرگ ارسال

شما میتوانید مبالغ تعیین شده ارسال محصولات توسط پست یا پیک درون شهری خود را ویرایش کنید.

از آنجا که هزینه دریافتی دفاتر پستی با یکدیگر متغیر است شما میتوانید با یک پرس و جوی ساده از دفتر پستی منطقه خود مبلغ ارسال پستی محصولاتتون رو ویرایش کنید زیرا هزینه دریافتی از مشتریان برمبنای تنظیمات این قسمت دریافت میگردد.حتی ممکن است بخواهید برای خریداران با خرید بیش از مبلغی مشخص هزینه ارسال را تخفیف دهید.

محدوده ارسال کالای شما کجاست؟ در این قسمت با توجه به محصولاتی که دارید تعیین میکنید که محصولاتم را به شهر یا شهر های خاصی ارسال میکنم یا به تمام ایران امکان ارسال دارم.اگر محصولات شما محصولات باماندگاری کوتاه است یا نیاز به نگهداری در یخچال دارد و زمان 3 تا 5 رو در مسیر تحویل به مشتری باعث ازدست دادن کیفیتشون می شود گزینه فقط شهر خودم یا شهرهای نزدیک را انتخاب کنید.

ولی اگر محصولات شما ماندگاری طولانی دارند و در صورت بسته بندی مناسب سالم به مقصد و تحویل خریدار می شوند گزینه “سراسر ایران” را انتخاب کنید.

به چه روش هایی ارسال می کنید؟

سه روش ارسال در باسلام وجود دارد که شما میتوانید با تعیین دقیق هزینه از آنها استفاده کنید

-سفارشی
-پیک
-پیشتاز
که با استفاده از دکمه چرخ دنده جلوی هر آیتم قابل تنظیم و ویرایش می باشند.
ارسال سفارشی و ارزان ترین روش ارسال که بسیار محبوب است و به دلیل ارزان بودن روش ارسال پر طرفدار است.
 
ارسال پیشتاز که به دلیل سریعتر بودن در زمان ارسال برای خریدارانی که زمان تحویل برایشان مهم است محبوبیت دارد.
 
ارسال پیک درون شهری که برای خریداران شهر خودتان مورد استفاده قرار میگیرد.
 
 
نکته مهم: با توجه به اینکه ارسال رایگان یا ارسال ارزان قیمت برای مشتریان بسیار مهم است تنظیم صحیح این بخش میتواند رابطه مستقیمی با فروش شما داشته باشد.
 
تنظیمات ارسال رایگان: در این قسمت شما میتوانید با تعیین حداقل خرید برای مشتریان ارسال رایگان معرفی نمایید.
ارسال رایگان با سقف خرید حداقلی اجباری نیست و میتوانید به سادگی آن را غیر فعال کنید.
ولی تجربه نشون داده که تاثیر ارسال رایگان در حجم فروش غرفه داران بازخورد بی نظیری داشته است.
 
در پایان پس از ذخیره هر قسمت از تنظیمات دکمه ذخیره زیر صفحه اصلی را نیز بزنید تا تنظیمات شما بطور کامل ذخیره شود.

در بخش تنظیمات غرفه – سربرگ لینک ها

شما میتوانید لینک صفحات مجازی خود را درج کنید.

نکته مهم: درج آدرس صفحات مجزای و شخصی فقط در این بخش مجاز است.

و نوشتن آدرس تلگرام ، اینستاگرام ، شماره همراه و … در بخش توضیحات محصول و دیگر بخش ها ممنوع است.

جهت افزودن محصول جدید

در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من

1- گزینه محصول را لمس کنید.

2- روی گزینه + کلیک کنید.

3-انتخاب تصویر: از محصول خود در زوایای مختلف ، از نمای نزدیک ، در رنگ های مختلف (اگر مدل یا رنگ های متنوع دارد) تعدادی عکس با کیفیت و ترجیحا با زمینه سفید تهیه کنید و در این قسمت بارگزاری نمایید.

4- نام محصول: نام محصول را 3 الی 7 کلمه انتخاب کنید و ترجیحا وزن محصول را نیز ذکر کنید. از علائم  مانند علامت سوال , تعجب ، پرانتر، خط تیره ، یا شکلک و … در نام محصول استفاده نکنید. نام محصول را فارسی بنویسید و اگر محصول شما “خانگی” یا “محلی” است این کلمه را نیز در نام محصول بگنجانید.

5- توضیحات محصول: سعی کنید از مزایا و نکات مثبت محصول خود ، خواص و کیفیت و کمیت آن توضیح دهید هر مقدار توضیحات کامل تر و ارزنده تری از محصولتون در این قسمت ذکر کنید علاوه بر بالارفتن امتیاز محصول ، در جستجو نیز شانس بالاتری دارید تا توسط خریداران بیشتری دیده شوید.

6- قیمت محصول: قیمت محصول همان قیمت واقعی محصول شماست که میتوانید در صورت صلاح دید در گزینه بعدی قیمت را با تخفیف درج کنید.

7- قیمت محصول با تخفیف: در این قسمت میتوانید محصول خود را با تخفیفی که در نظر گرفته ای درج کنید و این قیمت نهایی محصول شما خواهد بود.(تخفیف روی محصولات هر چند اندک باعث میشود محصول شما را به یک محصول ارزنده برای مشتری تبدیل کند و مشتریان را به خرید ترغیب نماید)

دکمه مرحله بعد را لمس کنید.

در بخش ویژگی های محصول پس از انتخاب گروه اصلی محصول و

8- انتخاب دسته خود را انتخاب کنید.

9- زیر دسته محصول خود را انتخاب کنید.

10- مواد اولیه تشکیل دهنده یا جنس محصول را در این قسمت درج کنید.

11- شیوه و روش نگهداری صحیح محصول در این قسمت درج شود.

12- این محصول برای چه کسانی مناسب است؟ آیا ممکن است برای کودکان یا کهنسالان یا زنان باردار مضر باشد؟ این موضوع را در این بخش درج نمایید.

13- در این قسمت توضیحی کوتاه و مختصر از محصول را درج کنید.

14- زمان تقریبی ماندگاری محصول را درج کنید.

15- این قسمت را روی گزینه “در دسترس” قرار دهید.

16-زمان آماده سازی : چند روز فرصت یا زمان نیاز دارید تا محصول را پس از خرید توسط مشتری آماده و ارسال کنید تعداد روز مورد نظر را به عدد درج کنید.

17-وزن خالص محصول را بدون ظرف و بسته بندی درج کنید.

18-وزن محصول با بسته بندی: وزن تقریبی محصول با ظرف و بسته بندی پستی را درج کنید.(حدود 100 الی 200 گرم اضافه تر از وزن خالص)

19- تعداد موجودی محصول را که اطمینان دارید را درج کنید. و اگر محصولتون رو پس از ثبت محصول خارج از باسلام بفروش رسوندید حتما بلافاصله موجودی محصول رو ویرایش کنید.زیرا در صورت خرید و عدم ارسال محصول به هر دلیل امتیاز منفی برای غرفه شما درج می شود.

20-اگر محصول فوق امکان ارسال به سراسر ایران را دارد و زمان تقریبی 3 تا 5 روز در کیفیت محصول تاثیر منفی ندارد.گزینه “سراسر ایران” را انتخاب کنید.

21-دقت کنید که تیک مربوط به “نمایش محصول در غرفه” فعال باشد.

در پایان گزینه ذخیره محصول را لمس کنید.

22-و با مشاهده تصویر زیر دکمه تایید را بزنید.

فقط قبل از تایید از صحت وزن و مبلغ صحیح محصول اطمینان حاصل کنید.

با مشاهده تصویر زیر اطمینان داشته باشید که محصول شما با موفقیت ساخته شده است.

3

اگر قصد اضافه کردن محصول جدیدی را دارید که مشابه آن را قبلا ایجاد کرده اید دیگر نیاز نیست تمام مراحل ساخت محصول را مجدد انجام دهید.

کافیست تا یک کپی از محصول قبلی ایجاد کنید و تغییراتی که نیاز هست را مانند وزن و قیمت را ویرایش کنید.

برای این منظور

1- گزینه “محصول” در پایین صفحه را لمس کنید.

و محصول مورد نظری که قصد دارید کپی شود را انتخاب کنید.

2- 3نقطه … جلوی محصول را لمس کرده و گزینه کپی را انتخاب کنید.

نکته مهم: نام محصول را حتما تغییر دهید مثلا اگر محصول شما خوراکی است وزن آن را نیز در ادامه نام محصول قید کنید.

پس از انجام تنظیمات غرفه و ساخت و اضافه کردن محصول جدید در غرفه و تبلیغات و دعوت از دوستان و آشنایان به باسلام نوبت به فروش میرسه.

حالا اگر ما فروش کنیم چگونه متوجه میشیم و باید از کجا جزئیات سفارش رو مشاهده کنیم؟

 

پس از اینکه برای شما یه فروش موفق صورت گرفت پیامکی مبنی بر اینکه

سفارش جدیدی در باسلام دارید..

ارسال خواهد شد. پس از آن وارد اپلیکیشن” غرفه من “می شویم .

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من بر روی دکمه سفارشات یک عدد رو مشاهده میکنیم که نشان دهنده تعداد سفارشاتی است که جدید برای شما ثبت شده.

 

در ادامه دکمه سفارشات را لمس کرده و وارد بخش سفارشات می شویم.

2- در این قسمت تاریخ و ساعت ثبت سفارش رو مشاهده میکنید.

3- در این قسمت مهلت ارسال رو مشاهده میکنید که این تاریخ خیلی مهم است و باید قبل از این تاریخ محصول را آماده و ارسال کنید.

4-تصویر محصول خریداری شده که با لمس این قسمت وارد جزییات سفارش فوق میشوید.

 

5- در این قسمت دکمه “به موقع ارسال میکنم” را کلیک کنید. تاخیر بیش از 12 ساعت در زدن دکمه فوق باعث کنسل شدن خودکار سفارش و درج امتیاز منفی برای غرفتون میشود.

پس حتما پس از پیامک سفارش ، وارد این قسمت شوید و روی دکمه “به موقع ارسال میکنم” کلیک کنید.

نام خریدار ، آدرس دقیق و کدپستی و شماره تماس مشتری جهت درج روی بسته پستی نیز پایین همین قسمت قرار دارد.که پس از بسته بندی بر روی کارتن یا پاکت پستی سفارش درج میکنید.

 

 

6- روش ارسال سفارش که ممکنه سفارشی یا پیشتاز باشه انتخاب شده.(حتما به این نکته توجه کنید که نسبت به روش ارسالی که مشتری انتخاب کرده ، که در این بخش قابل مشاهده است سفارشش رو ارسال کنید)

7- در این قسمت هزینه ای که برای سفارش توسط مشتری پرداخت شده درج شده که پس از تحویل سفارش به مشتری این مبلغ به همراه مبلغ سفارش منهای هزینه کمیسیون به حساب شما منظور میشود.

8- جزییات نوع سفارش و تعداد نیز در این قسمت قابل مشاهده است.(و نکته مهم این که کیفیت و کمیت محصول ارسال شده نباید با سفارش مشتری متفاوت باشد.)چون ممکن است منجر به عودت محصول از سوی خریدار شود.

 

9-در انتهای این صفحه گزارشی از جزئیات فروشتون رو مشاهده میکنید.

 

 

پس از پردازش و آماده سازی سفارش نوبت بسته بندی و ارسال میرسه

هزینه ارسال یکی از پر دغدغه ترین مسائل غرفه داران است.چرا که اگر هزینه ارسال بطور صحیح از سوی غرفه دار تعیین نشود یا باعث پرداخت هزینه های اضافی برای وی میشود و یا به دلیل زیاد بودن هزینه ارسال باعث متوقف شدن فروش وی خواهد شد.

هزینه ارسال شامل 3 بخش است.

ا- هزینه کارتن و بسته بندی

2- هزینه استاندارد پستی

3- هزینه های اضافی تحمیلی از سوی پست

جمع این سه گزینه مبلغی بیشتر از انتظار مشتری و غرفه دار است.

و اگر غرفه دار فقط هزینه استاندارد پستی را از مشتری دریافت کند می بایست هزینه ی سنگین کارتن و بسته بندی و هزینه های اضافی تحمیلی از سوی پست را خودش پرداخت کند که ممکنه حتی تمام سود از فروش محصول نیز جبران این هزینه را نکند.

و حالا اگر غرفه دار جمع کل این 3 بخش را در تنظیمات ارسال منظور کند چه اتفاقی میافتد.

مشتریان به دلیل هزینه سنگین ارسال از خرید منصرف شده یا از غرفه ای دیگر خرید میکنند.

پس راه حل چیست؟

غرفه داران کاربلد و باسابقه چکار میکنند؟

1- کارتن و ملزومات بسته بندی را بطور مستقیم و ارزان تهیه میکنند.وبجای پرداخت هزینه و دستمزد بسته بندی به دفاتر پست ، خودشان سفارشات رو بصورت اصولی بسته بندی میکنند

2- هزینه استاندار پستی را فقط میپردازند.

3- با دفاتر پستی منطقه خود مذاکره میکنند و آنها را مجاب میکنند که سفارشات آنها را از پرداخت هزینه های اضافی مستثنا کنند.(زیرا بخشی از این هزینه ها اجباری نیست و در اختیار دفاتر است و میتواند آن هزینه های اضافی را منظور نکند)

 

 

و اما روش بسته بندی استاندارد سفارشات چگونه است؟

سفارشات را در دولایه غیر قابل نفوذ پلاستیکی بسته بندی کنید آنگاه درون کارتن استاندارد پستی قرار دهید و تمام فضای اضافی درون کارتن را با کاغذ روزنامه یا مقوا پر کنید به نحوی که پس از بسته بندی و چسب کردن کارتن با تکان دادن شدید  محصولات درون کارتن جابجا نشوند.در پایان با چسب پهن 5 سانت 4 گوشه کارتن را محکم کنید و آدرس پستی فرستنده و گیرنده را بطور خوانا بر روی جعبه درج کنید.

مانند تصویر زیر

 

در باسلام ، خریداران پس از انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید هزینه محصول + هزینه ارسال را بصورت آنلاین پرداخت میکنند که این مبلغ در حسابی در بانک رسالت نگهداری میشود.

که پس از پرداخت موفق خرید ، پیامی از سوی باسلام از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و یک فروش موفق را به شما اطلاع میدهد.

شما نیز طبق زمانی که برای آماده سازی تنظیم کردید محصول را آماده و بسته بندی و از طریق روش ارسالی که مشتری انتخاب نموده در بخش مشاهده “سفارشات” ارسال میکنید.

پس از آن که محصول به دست مشتری رسید و مشتری رضایت خودش رو اعلام کرد مبلغ اخذ شده از مشتری بابت اصل محصول+ هزینه ارسال ، پس از کسر کمیسیون در کیف پول شما منظور می شود.

برای مشاهده کیف پول و درخواست واریز وجه طلب شما به حسابتون از بخش غرفه وارد قسمت

تسویه حساب و امور مالی می شوید.

 

در این قسمت گزارشی از حساب شما قابل مشاهده است.

و مبلغ تسویه نشده (طلب شما از باسلام)

را میتوانید با فشار دادن دکمه “درخواست تسویه” دریافت کنید.

مبلغ فوق حداکثر طی 24 ساعت کاری از سوی امور مالی تایید شده و از طریق بانک مربوطه به حساب شبایی که قبلا در قسمت “تنظیمات غرفه” سربرگ “مالی” معرفی کردید واریز می شود.

ممکنه تعداد محصولات شما در باسلام زیاد شود و دوست داشته باشید محصولاتتون رو به سلیقه خودتون و ترتیبی که دوست دارید از بالا به پایین بچینید.

یا اینکه قیمت محصولات یا موجودی محصولاتتون رو در زمان بسیار کمی ویرایش و بروز کنید.

راه حل آن بسیار ساده است.

1- دکمه “محصولات” را در پایین صفحه لمس کنید.

2- روی گزینه “مدیریت محصولات” یا (مدیریت گروهی)کلیک کنید.

3- در این قسمت به راحتی میتوانید با نگه داشتن انگشت روی محصول و تغییر مکان آن به بالا یا پایین صفحه ، جایگاه نمایش آن محصول را تغییر دهید.

4- در این قسمت قیمت محصولات را به سادگی تغییر یا ویرایش کنید.

5- در این قسمت تعداد موجودی را به سادگی تغییر یا ویرایش کنید.

آموزش استفاده از اپلیکیشن باسلام

1-پس از سرچ در باسلام و انتخاب محصول مورد نظر روی دکمه “خرید” کلیک کنید.

2-در صورتی که محصول دیگری نیاز ندارید روی سبد خرید در بالای صفحه کلیک کنید.

 

3-در صفحه “سبدخرید” تعداد خریدتون رو معین کنید.

4- دکمه ادامه خرید را لمس کنید.

5-در این قسمت کلیک کنید و آدرس خود را تکمیل یا در صورت نیاز ویرایش کنید.

6-روش ارسال را انتخاب کنید.

7- دکمه ادامه خرید را لمس کنید.

8- اگر کد تخیفی دارید در این قسمت درج کنید.

و قیمت پرداختی خود را بررسی کنید.

9- در پایان روی دکمه تایید و پرداخت کلیک کنید.

حتما قبل از خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین از فعال سازی رمز پویا کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنید.

 

1-برای دیدن مطالب و پست‌هایی که دوستانتان منتشر می‌کنند وارد سربرگ مطالب شوید.

2-شما هم می‌توانید با زدن علامت (+) مطلب بنویسید و پست منتشر کنید.

 

 

3-مطالب آموزنده یا معرفی محصولات خودتون رو در این قسمت درج کنید.

4- در ادامه دکمه “بعدی” را فشار دهید.

 

 

5- از این قسمت میتوانید تعدادی از محصولات مرتبط با مطلبی که نوشتید را زیر مطلب تگ کنید

6- اگر شما امکان و دسترسی درج ویدیو آموزشی را داشته باشید از این قسمت میتوانید ویدیویی با حداکثر 60 ثانیه ای را در صفحه شخصی خود متنشر کنید.

7- از این قسمت تصویر مرتبط با موضوع و مطلب در دست انتشار خود را بارگزاری میکنید.

8- درپایان دکمه انتشار را بزنید.تا بلافاصله مطلب شما منتشر شود.

نکته مهم: چه کسانی مطلب من را می بینند؟

افرادی که شما را دنبال میکنند.

 

پاسخ سوالات پر کاربرد غرفه داران

⏪اگر غرفه دار با سلام هستی ولی هنوز هیچ فروشی نداشتی این ۹ تا نکته رو بخون و به کار بگیر…👌

🔽یک سبد رنگارنگ…!!
محصولاتت رو در بسته بندی و سایز های مختلف تولید کن، این‌طوری «انتخاب‌های مختلفی» برای مشتریت می‌سازی..!!

🔽دوستات خبر دارن چیکار می‌کنی؟!
معرفی غرفه‌ات رو از دوستان و اقوامت شروع کن..‌
دعوتشون کن غرفه‌ات رو ببینن و بهشون «کد تخفیف» بده، تا ازت خرید کنن و برات تجربه خرید بنویسن..!!

🔽توی قیمت گذاری مهربون باش…!!
برای «جا افتادن تو بازار» تا میتونی حاشیه سودت رو کم کن… اما حواست به قیمت گذاری رقبا هم باشه..!!

🔽حرفات رو بزن..!!
توی قسمت مطالب باسلام فعال باش مطلب(پست) منتشر کن و از هشتگ ها استفاده کن…
آمار نشون میده کسانی که «فعالیت مستمر» وخوبی دارن بیشتر می‌فروشن…

🔽مشتریت به چی نیاز دارده..؟!
این روزا شرایط اقتصادی طوری شده، که خیلی ها نمیتونن محصولات غیرمصرفی رو راحت و زیاد بخرن.
به این نکته توجه کن و برو سراغ تولید و عرضه «محصولات مصرفی» جامعه تا مشتری بیشتری داشته باشی…

🔽شانه به شانه همکاران
بچرخ دنبال محصولات مشابهِ محصولات خودت تو باسلام…
وارد تک تک محصولات شو و ببین کی درباره این محصول تجربه خرید ثبت کرده؟!
همون آدم رو دنبال (فالو) کن.
حتی می‌تونی به اون آدم کد تخفیف هم بدی..!!

🔽از مسابقه تا ارسال رایگان…!!
مسابقه جایزه‌دار طراحی کن و توی مطالب باسلام،
آدم‌ها رو برای شرکت تو این مسابقه دعوت کن…
حتی می‌تونی «ارسال رایگان» رو فعال کنی تا خریدار به خرید ترغیب شه…
یادت باشه باسلام کارمزد سفارش‌هایی که ارسال رایگان دارن رو ۳ درصد حساب می‌کنه..!!

🔽یه معرفی حسابی
پروفایل کاربریت رو کامل کن
مثلاً نام و نام خانوادگی واقعیت رو بنویس و از عکس واقعیت استفاده کن…
خیلی از خریدارا چون نام و عکس واقعی صاحب غرفه رو ندیدن نتونستن خیلی اعتماد کنن و قید خرید رو زدن…!!

تمامی کدهای تخفیفی که مشتری‌ها استفاده میکنن، حتی اون اعتباری که به دوستان شما هدیه داده می‌شه از حساب «باسلام» پرداخت می‌شه و شما هیچ ضرری نمی‌کنید
باسلام تمام مبلغ تعیین شده شما رو به حسابتون واریز میکنه(منهای کارمزد)
یا اگر مشتری از کد تخفیف ارسال استفاده کرد ،باز این تخفیف از طرف باسلامه و شما کرایه تعیین شدتونو تمام و‌کمال دریافت می‌کنید

فقط در صورتی که شما خودتون از طریق «غرفه من» کوپن تخفیف صادر کنید از حساب شما برداشته می‌شه

پس با خیال راحت کدهای تخفیف رو تبلیغ کنید، به دوستان و آشنایان و مشتری‌هاتون بدید و اونا رو ترغیب به خرید کنید.

کدهای تخفیف را مشتریان از کجا تهیه کنند؟

🔰 کدتخفیف خرید اول: مانند کد:

appapp

gift20

gift30

gift50

که از طریق باسلام اطلاع رسانی می شود.

🔰 کدتخفیف گردونه شانس

1- در اپلیکیشن خرید باسلام ، بالای صفحه لوگوی باسلام را لمس کنید.

2- در لیست باز شونده گزینه چرخونه من را انتخاب کنید.

3- روی چرخونه کلیک کنید.

4- کدتخفیف را کپی یا یادداشت کنید تا در زمان خرید مورد استفاده قرار دهید.

نکته مهم:

کدتخفیف فقط تا ساعت 12 شب همان روز متعبر است. و فقط برای خرید شماست و امکان هدیه کردن به دیگران را ندارد.

🔰کدتخفیف شبانه: این کد تخفیف معمولا آخر شب بعد از 11:30 یا 12 شب روی صفحه اپلیکیشن ظاهر میشود و فرصت استفاده از این کد تخفیف نیز فقط تا ساعت 7 صبح است.

نکته مهم: امکان استفاده از این کدتخفیف برای دیگران نیز میسر است.

و کدهای تخفیف ساعتی که در سایت درج میشوند یا کدهای تخیف مشتریان وفادار که از سوی باسلام برای مشتریان پیامک می شود و…

مرحله اول به ظاهر غرفه!

(اسم، لوگو، هدر،قصه محصول…. )

مرحله دوم به امتیاز غرفه و تعداد فروش!

(برای من مهمه بدونم از کی خرید می‌کنم…

آدم خوش‌قولیه؟  به تعهداتش عمل می‌کنه؟

اینا رو تقریبا میشه از امتیاز غرفه تشخیص داد)

مرحله سوم تعداد و تنوع محصولات!

( من اگر بخوام خرید کنم و هزینه ارسال بدم از کسی خرید میکنم که تنوع بیشتری داشته باشه که بتونم از بین محصولات انتخاب کنم و برام بصرفه هزینه ارسال بدم)

مرحله چهارم به عکس و توضیحات محصول

(من برام مهمه که از همه زوایا محصولی رو که انتخاب کردم ببینم و با توضیحات فروشنده و سوال‌هایی که تو ذهنمه مطابقت بدم…

من دوست دارم جواب سوال‌هام توی توضیحات محصول پاسخ داده شده باشه، یا در بخش گفتگو بپرسم و زیر ۱ ساعت جواب بگیرم)

مرحله پنجم به تجربه خریدهای محصولی که انتخاب کردم!

(با توجه به تجربه خریدها می‌تونم تقریبا متوجه بشم که درجه کیفی و مطابقتش با عکس و توضیحات فروشنده چه اندازه‌اس)

◀ حتی اگر تجربه خرید منفی داشته باشه، به صفحه شخصی اون فرد مراجعه می‌کنم و بقیه تجربه خریدهاشو می‌خونم( معلوم میشه برای همه بد می‌نویسه، یا از این محصول فقط رضایت نداشته!!)

مرحله ششم به قیمت محصول

(تو باسلام سرچ می‌کنم، محصولات مشابه رو پیدا می‌کنم،کف قیمت رو در میارم و متوجه می‌شم این فروشنده منصف هست یا نه!)

مرحله هفتم به زمان ارسال محصول

(من ترجیح میدم محصولی رو بخرم که زودتر به دستم برسه، اگر آماده ارسالش بیشتر از ۳ روز بود ، از خریدش صرفه نظر میکنم

مگر اینکه اون محصول خیلی خاص و دارای امتیاز باشه که این مورد رو نادیده بگیرم)

مرحله هشتم به هزینه ارسال معقول

( هرچه هزینه ارسال کمتر تعیین شده باشه من رغبت بیشتری به خرید پیدا می‌کنم)

🔻فرق بازار آنلاین و آفلاین🔻

 📌در بازار معمولی خریدار محصول رو توی دستش می‌گیره و ورانداز می‌کنه؛ اما در بازارآنلاین دستش کوتاه و خرما بر نخیل.

معرفی محصول چه کار می‌کنه؟🤔

 🔶 معرفی دقیق محصول توی بازار آنلاین جایگزین خوبی برای دیدن از نزدیک و وراندازیه.

 🔷هرچی توضیحات و معرفی واضح‌تر و دقیق‌تر باشه اعتماد خریدار بیشتر می‌شه.

 ✔چهار موردی که اگر نگی باختی🙄

۱. مواد اولیه محصول

۲. مراحل تولید

۳. شیوه و موارد مصرف

۴. فواید و خواص

اول🔽

 این محصول از چه موادی، چه جنسی و چه جوری تولید شده طبیعی یا مواد شیمیایی هم داره.رنگ‌ و کیفیت محصول را هم بگید.

دوم🔽

مراحل و دستور تولید یک محصول اعتماد خریدار رو به همراه میاره مخصوصا اگر مراحل توی قیمت‌گذاری موثر باشه.

سوم🔽

موارد و شیوه استفاده از محصول رو بگو، هرچی موارد مصرف بیشتر باشه، احساس نیاز به خریدار به محصول بیشتر میشه؛ به خصوص وقتی محصولت محلی و مفید باشه ولی شناخته شده نباشه.

چهارم🔽

وقتی از فواید و خواص محصول برای خریدار می‌گی،  آگاهی و احساس نیاز خریدار بیشتر می‌شه. اگر محصولت خوردنی باشه، نوشتن از خواص فوایدش خریدارهای زیادی رو جذب می‌کنه.

🔼با کی طرفم؟!

قبل از اینکه خریدارت رو پیدا کنی ،بهتره خوب ویژگی‌هاشون رو برای خودت ترسیم کنی!!

🔼چطوری تعریف کنم؟!

می‌تونی با توجه به محصولت ،ویژگی‌هایی مثل، گروه سنی، جنسیت و محل زندگی خریدارت رو تعیین کنی!!

🔼از کی شروع کنم؟!

برای شروع لازم نیست شهرو زیر و رو کنی!!

اولین خریدارها رو از بین دوست و آشنا و فامیل پیدا کن!!

🔼بشناسون و بشناس!

فهرستی از کسانی که فکر می‌کنی می‌تونن خریدار باشن تهیه کن،بعد اطلاعات محصولت رو براشون بفرست و واکنش‌هاشون بررسی کن!!

🔼زنجیره دوستی

معروفه که کیفیت بهترین تبلیغه!

خیلی هم درسته!

اگر بتونی با کیفیت خوبِ محصولت دل دوستان و آشنایان و سایر اقوام سببی و نسبی رو بدست بیاری، هر کدومشون کلی خریدار برات میارن!!

🔼دست دوستی

اگر محصولی که تولید کردی،چند تا ازش فروختی،با خریدارها در تماس باش و ببین بازم خریدارن

🔼تو بازار بچرخ!!

با بررسی و چشم چرخوندن دنبال محصولات مشابه،بین نظراتی که خریدارها توی فروشگاه‌های آنلاین و شبکه ‌های اجتماعی می‌ذارن،می‌تونی به دید خوبی از روحیات خریدارها برسی و براشون برنامه بریزی..!!

سعی کنید اولین مشتری‌ها رو  از بین دوست و آشناها، یا مشتری‌های سابق‌تون، از جاهای دیگه جذب کنید…

همین که چند تا فروش داشته باشید و‌تجربه خریدی براتون ثبت بشه…‌

بقیه مشتری‌ها هم به غرفه شما اعتماد میکنن….

برای این منظور می‌تونید لینک دعوت خودتون رو براشون بفرستید

۱- حداقل ۱۰ محصول در غرفه تعریف کنید.

2- نام محصول باید کامل باشد مثلا: «کتاب داستان راستان دوره ی دو جلدی» یا «ترشی سیر خانگی (1 کیلوگرم) » یا «دستبند دستساز مهره ای طرح فیروزه» یا «سبد تریکو دستباف» و …. برای محصولات خوراکی وزن در انتهای نام محصول حتما بیاید مثلا: «رب گوجه خانگی 1 کیلوگرم» یا «روغن کنجد طبیعی 1 لیتر ».

3- در صورتیکه محصول به صورت پک یا چندتایی میباشد باید در نام محصول قید شود. مثلا «پک سه عددی سبد تریکو دستباف»

۴-چنانچه محصول به صورت تکی عرضه میشود، عکس اول باید به صورت تک عددی بوده و همه محصول نیز در عکس دیده شود.
از عکس های اینترنتی استفاده نکیند. عکس های محصولات باید واقعی از خود محصول مورد نظر باشد.

۵- قرار دادن اطلاعات تماس اعم از شماره تماس آی دی اینستاگرام یا تلگرام روی عکس ها و در محتویات غرفه غیر مجاز است. شما میتوانید آدرس اینستاگرام و تلگرام خود را در قسمت اختصاصی لینک قرار دهید.

۶- بارگذاری عکس هم از بسته‌بندی محصول باشد هم خود جنس بدون بسته‌بندی

۷-عکس از نمای نزدیک و بافت محصول

۸- توصیه میشود عکس های متعدد از هر محصول بارگذاری کنید

۹- در قسمت مربوط به توضیحات محصول از مواد اولیه ، کیفیت، زیبایی ،انقضا ، تعهد به مشتری ، موارد استفاده محصول ، مناسب برای …، خواص ، …. بنویسید

۱۰-نام محصول را در جای جای توضیحات بیاورید، مثلار
مواد اولیه پیتزا خانگی ..‌.
از جمله خواص پیتزا خانگی ….
شما می توانید طعم واقعی را با پیتزا خانگی ….
با پیتزا خانگی ، سالم بمانید و ….

۱۱_ تعهد نسبت به مشتری بسیار مهم است ، به موقع رساندن محصول ، کیفیت محصول ، …


وقتی یه مشتری تصمیم به خرید می‌گیره
به عنوان یه فروشنده همه دوست دارند اولین انتخاب باشن
ولی رقبا، همه پاسخگو هستند…
پس چه عاملی باعث میشه مشتری یک فروشنده رو انتخاب کنه؟!!!

عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند که چند مورد مهم عبارتند از:

۱. آگاهی
آگاهی یعنی شناخت کامل مشتری از شما
اگر به خوبی شناخته نشوید هرگز از شما خرید نمی‌کنند،
پس بر روی بازاریابی خود کار کنید تا جایی که اطمینان داشته باشید برای مشتریان خود شناخته شده هستید
👈 تنها شیوه آگاهی دادن در فروش آنلاین تبلیغاته

۲. مزایا و شکل ظاهری کالا
شکل ظاهری کالا همان خصیصه مهمی است که آن را از رقبای شما متمایز می‌کند
مزایای کالا نیز چیزی است که منجر به بهبود زندگی مشتری و کسب و کار شما می‌شود.
مثلا خرمایی با ظاهر خوب، بدون استفاده از آفت کش‌های شیمیایی

۳. کلید موفقیت
بر روی کیفیت بیش از ظاهر کالا توجه داشته باشید مشتریان می‌خواهند بدانند کالای خریداری شده چه مزایایی دارد


۴. قیمت
انتخاب قیمت مناسب کالا نسبت به رقبا همان چیزی است که ذهن مشتری را به سمت خرید کالای شما هدایت می‌کند
◀️ تعدادی از مشتریان به قیمت بالا واکنش زیادی نشان می‌دهند. در حقیقت قیمت، یک محرک قوی به حساب می‌آید در این صورت باید تلاش کنید قیمت را تا حد امکان پایین نگه دارید.
◀️تعدادی دیگر از مشتریان بدنبال کالای لوکس با قیمت بالا هستند در این صورت قیمت بالا حتی برای آنان جذاب نیز هست
◀️تعدادی از مردم در جستجوی کیفیت مطلوب هستند و کمیت برای آنان اهمیتی ندارد.


۵. تخفیف یا هدیه
به مشتریان خود تخفیف یا هدیه‌ای یادبود دهید و آن دسته که از کالای شما راضی هستند را تشویق کنید تا برای شما تجربه خرید بنویسند
گاهی به مشتریان قدیمی از طریق فرستادن پیام تبریک مناسبتی یا فرستادن کد تخفیف جدید کمک کنید تا کالای شما را بیاد آورند

✔پست ها و مطلب دوستان خود را لایک کنید و در موردشون پاسخ های زیبایی درج کنید.

✔سعی کنید هر روز تا سقف 200 نفر را دنبال کنید.

✔انتشار روزانه یک الی دو مطلب جدید و زیبا (مرتبط با کسب و کارتون)

✔بازنشر کردن مطالب مهم دیگر دوستان

میتونه به افزایش دنبال کنندگان شما کمک شایانی داشته باشه.

 

برای دنبال کردن مخاطبین

در اپلیکیشن خرید باسلام

1- دکمه مطلب را در پایین صفحه لمس کنید.

2- وارد پروفایل دوستان خود شوید.

 

3- روی عدد “دنبال کننده” یا “دنبال شونده” کلیک کنید.

 

4- مخاطبان دوستان خود را با کلیک بر دکمه قرمز دنبال کنید.

✔️از فروش هر محصول بعد از ثبت رضایت مشتری ۱۰۰ امتیاز می‌گیریم
امتیاز غرفه ⏪ میانگین امتیاز فروش تمام محصولات غرفه‌اس

🔰لیستی از مواردی که باعث می‌شه امتیاز غرفه کم بشه..👇👇

⬅️ کنسلی پیش از ارسال
اگر غرفه‌دار به هر دلیلی سفارش رو کنسل کنه(مثلا عدم موجودی کافی، قیمت اشتباه، عدم تعیین تکلیف سفارش بعد از گذشت ۲۴ ساعت از ثبت سفارش و …)
❌ برای هر محصول کنسلی۲۰۰ امتیاز منفی می‌گیره

⬅️ اگر غرفه‌دار سفارش رو به موقع ارسال نکنه‌ و مهلت ارسالش رد بشه
❌ برای هر محصول ۲۰۰ امتیاز منفی می‌گیره..‌

⬅️ اگر غرفه‌دار در زمان مقرر سفارش رو ارسال کنه ولی کد رهگیری رو ثبت نکنه…
(مهلت ثبت کد رهگیری تا ساعت ۱ ظهر روز مهلت ارساله)
❌ برای هر محصول ۲۰۰ امتیاز منفی می‌گیره..‌

⬅️ اگر مشتری به هر دلیلی از محصول ارسالی رضایت نداشته باشه و منجر به ثبت نارضایتی قطعی بشه و محصول رو مرجوع کنه…
دلایلی مثل👇
▪️ عدم تطابق محصول با عکس، یا توضیحات غرفه دار
▪️ بسته‌بندی ضعیف ‌و آسیب محصول حین ارسال
▪️ فاسد یا خراب بودن محصول
▪️ بی کیفیت بودن محصول و …
❌ برای هر محصول مرجوعی ۲۰۰ امتیاز منفی می‌گیره..‌

🔰مشاهده امتیاز غرفه از دو طریق امکان پذیراست.

روش اول: در اپلیکیشن غرفه من

1- وارد بخش پیشخوان شوید

2- به سمت پایین صفحه اسکرول کنید.

گزینه “رضایت خرید”

روش دوم: در اپلیکیشن غرفه من 

1- پایین صفحه دکمه “غرفه”

2- دیدن غرفه ام در اپ خرید باسلام

3- مشاهده درصد “مشتری راضی”

🔻بالا بری، پایین بیای کیفیت محصول مهمترین حرف رو درباره کسب و کارت می‌زنه‌.‌..!!
پس بهتره روز اول سعی کنی بهترین محصول رو تولید کنی…‌

🔻کلاهت رو قاضی کن
جای دیگران باشی، خریدار محصولی که تولید کردی می‌شی؟
خودت محصولتو چطور بالا و پایین می‌کنی؟

🔻خریدار چی میخواد؟
نیاز و خواست خریداران نقطه شروع خوبیه
با شناختن بازار و نیازهایی که شاید تا حالا بهشون فکر نشده می‌تونی کیفیت محصولتو افزایش بدی…

🔻سبقت بگیر..!!
سعی کن بهترین بازار رو بسازی
نگاهی به بهترین‌های بازار بنداز و سعی کن تو کیفیت یه پله از اونها بالاتر بری…

🔻اینجا حرف «مزیت رقابتی» میاد وسط
بین این همه محصول مشابه، مردم چرا باید سراغ محصول تو رو بگیرن؟!
چه چیز بیشتر و ارزشمندتری تو مشت داری؟!

🔻دنبال لبخند باش
رضایت مشتری اون روی سکه کیفیت محصوله
همیشه میزان رضایت خریدارت رو بسنج و براش وقت بذار…

🔻به دیدگاه خریداران به چشم طلا نگاه کن…!!!
بازخورد گرفتن همیشگی و شنیدن حرف‌ها و نکاتشون کاری می‌کنه روز به روز بهتر بشی…

افزایش بازدید یکی از مکمل های اصلی در فروش محسوب می شود به شرطی که

1- محصول شما برای مخاطبان محبوب باشد.

2- کیفیت و قیمت شما نسبت به دیگران بهتر باشد.

3- رضایت مشتریان قبلی شما از کیفیت محصول و ارسال به موقع برای محصولتون ثبت شده باشد.

🔰اولین نکته برای افزایش بازدید.

انتشار پست در قسمت مطلب و افزایش دنبال کنندگان در باسلام

🔰دومین نکته برای افزایش بازدید.

تبلیغات در فضای مجازی ، گروه های خانوادگی و کاری

و حتی میتوانید لینک اختصاصی خودتون رو به دوستانتون معرفی کنید تا هم با تخفیف از شما خرید کنند و هم شما اعتبار هدیه بگیرید.

بخشی از هدیه از دعوت دوستان اعتبار سرویس توی چشم باسلام است که در ادامه در مورد آن صحبت میکنیم.

🔰سومین نکته: سرویس توی چشم باسلام

توی چشم : به زبان ساده یعنی اینکه باسلام محصول شما رو در جایی قرار میده که بیشتر دیده بشه.

محصولاتی که از این سرویس استفاده میکنند یک نشان دارند مثل تصویر زیر:

این سرویس رایگان نیست و باپرداخت هزینه با شارژ پنل کاربری ، قابل استفاده است و یا اعتبار یا کدشارژ های هدیه که باسلام برای شروع کار به شما داده میشود.

برای شروع از طریق لینک زیر وارد صفحه اصلی پنل سرویس توی چشم باسلام شوید.

https://ads.basalam.com/login

با همان شماره موبایل و رمزی که در باسلام عضو هستید وارد شوید.

 

در ادمه افزایش اعتبار را انتخاب کنید.

 

در صفحه جدید 2 گزینه برای انتخاب وجود دارد

2-افزایش اعتبار از طریق پرداخت آنلاین

3-افزایش اعتبار از طریق کد شارژ

 

چون الان ما یک کد شارژ رایگان داریم که کد آن در ادامه به شما نیز تقدیم میشه.

وارد قسمت شما 3 (افزایش اعتبار از طریق کد شارژ) می شویم.

4-در این قسمت کافیه کد مربوطه را بطور صحیح وارد کنید تا افزایش اعتبار در صفحه اصلی پنل برای شما اعمال شود.

 

پس از افزایش اعتبار در صفحه اصلی (پیشخوان) مبلغ اعتبارتون رو مشاهده میکنید.

5-در ادامه گزینه “طرح ها” را لمس کنید.

 

6- اگر قبلا از سرویس توی چشم استفاده کرده باشید دراین قسمت نام و گزارشی از وضعیت آن ها روبا کلیک روی هر کدوم مشاهده میکنید.

7- در ادامه روی “افزودن طرح” کلیک کنید.

 

در صفحه جدید قابل مشاهده

8- نام محصول را بنویسید.

9- مبلغی که دوست دارید برای هزینه تبلیغ این محصول را وارد کنید.(حداقل مبلغ 5000 تومن)

و روی  دکمه “ایجاد طرح” کلیک کنید.

 

10- روی دکمه “ادامه” کلیک کنید.

 

اگر مراحل را صحیح انجام داده باشید .

صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد.

11-در این قسمت قدم اول “انتخاب محصول” را انتخاب کنید.

 

12- نام محصولتون رو در این قسمت سرچ کنید

13 – و محصول مورد نظرتون برای تبلیغات توی چشم را انتخاب کنید.

 

14- پس انتخاب موفقیت آمیز محصول “تایید” را کلیک کنید.

 

15- در ادامه قدم دوم : “افزودن پیشنهاد” را انتخاب کنید.

در این قسمت کلید واژه مورد نظرتون در سرچ و محل آن را انتخاب میکنید.

 

16- در این صفحه 4 انتخاب وجود دارد.که ما گزینه “جستوی باسلام” را برای مثال انتخاب کردیم.

 

در صفحه جدید

17- یک نام مرتبط با محصول یا کلید واژه را جستجو و انتخاب کنید.

18- هزینه کلید واژه را انتخاب کنید. هرچه مبلغی بالاتر از 300 تومن انتخاب کنید جایگاه بالاتری را در میان دیگر افرادی که از این سیستم استفاده میکنند کسب میکند.

در پایان دکمه “تایید” را حتمابزنید.

 

19- از قسمت “افزودن پیشنهاد جدید” میتونید کلید واژه های دیگری رو هم در قسمت سرچ باسلام یا دیگر گزینه هه

مانند:

✔ صفحه اول باسلام

✔محصولات مشابه

✔غرفه های خدماتی در غرفه من

را انتخاب کنید و به لیست زیر همین صفحه اضافه کنید.

مبلغ انتخاب کلید واژه ها پس از تایید که ممکنه تا 2 ساعت در ساعات کاری طول بکشه از اعتبار پنل تون کسر میشه.

 

در پایان پس از تغییر وضعیت از درحال انتظار به تایید شد. (که توسط باسلام در ساعت اداری انجام میشه)سیستم توی چشم برای محصول شما اعمال خواهد شد.

و برای مشاهده روند بازدید و باقی مانده اعتبار شما برای هر طرح رو هم میتونید به سادگی در قسمت “طرح ها” مشاهده و بررسی کنید.

سپاسگزاریم از اینکه برای رسیدن به اهداف ارزشمندتون تا اینجا وقت گذاشتید و ما رو قابل دونستید تا در کنار شما باشیم.

مربیان شما همه روزه بدون تعطیلی آماده هستند تا پاسخگوی شما بزرگواران باشند.

فقط کافیست مطالب بالا رو با دقت مطالعه و به صورت گام به گام در غرفه ی بی نظیرتون اعمال کنید و اگر هر گونه سوال یا ابهام در مطالب داشتید به سادگی از طریق ارتباط با مربی در باسلام با ما در ارتباط باشید.

آرزوی ما سربلندی و کسب روزی حلال برای شما عزیزان است.

این یک آزمون زمان دار است. شما 1000 ثانیه برای پاسخ به سئوالات فرصت دارید. آیا آماده اید؟

1000
0%

اگر مشتری ، لحن گفتگوی نامناسبی داشته باشد (مثلا با حالت طلبکارانه صحبت کند) چه‌کار می‌کنید؟

صحیح غلط !

اگر مشتری سوالات تکراری بپرسد و شما حس کنید اصلا توضیحات غرفه و صفحه‌ی محصول را نخوانده‌؛ چه‌کار می‌کنید؟

صحیح غلط !

با چه روش‌هایی می‌توانیم کارمزد هر سفارش را کاهش بدهیم؟

صحیح غلط !

آیا تا به حال در شبکه‌های اجتماعی دیگر، مطلبی درباره‌ی باسلام یا غرفه‌ی خودتان منتشر کرده‌اید؟

صحیح غلط !

تسویه‌حساب با غرفه‌دار چگونه انجام می‌شود؟

صحیح غلط !

برای تولیدمحتوا در شبکه‌ی اجتماعی باسلام، کدام موارد از اهمیت بیشتری برخوردارند؟

صحیح غلط !

چه باوری درباره‌ی بازنشر صحیح نیست؟

صحیح غلط !

بعد از انتشار پست در شبکه اجتماعی باسلام، کدام روش را برای مشارکت گرفتن از مخاطب حرفه‌ای‌تر می‌دانید؟

صحیح غلط !

کارمزد باسلام برای فاکتورهای بالای 1 میلیون و 2 میلیون به ترتیب چند درصد است؟

صحیح غلط !

اطلاع‌رسانی‌های باسلام به غرفه‌دارها در کدام قسمت از اپ «غرفه من» قرار دارد؟

صحیح غلط !

مراحل انتشار مطلب در شبکه‌ی اجتماعی باسلام به چه صورت است؟

صحیح غلط !

کدام مورد در نمره امتیاز غرفه‌دار مؤثر نیست؟

صحیح غلط !

کدام رفتار با مشتری را درست می‌دانید؟

صحیح غلط !

اگر مشتری هنگام گفتگو از الفاظ نامناسب یا ناسزا استفاده کند چه‌کار می‌کنید؟

صحیح غلط !

اگر غرفه‌دار در بازه‌ی زمانیِ ………………. درخواست تسویه‌حساب بزند، در همان روز درخواستش را بررسی می‌کنیم؛ اما بررسی درخواست‌ها بعد از این بازه‌ی زمانی به روز کاریِ بعد موکول می‌شود. (جای خالی را پر کنید)

صحیح غلط !

اگر پس از دریافت سفارش متوجه شدید که شرایط تولید و ارسال را ندارید چه اقدامی باید انجام دهید؟

صحیح غلط !

کدام تصویر برای افزودن به محصول باسلامی نامناسب است؟

صحیح غلط !

اولین کار بعد از دریافت سفارش جدید و دیدن جزئیات آن، چیست؟

صحیح غلط !

سه کار مهم بعد از ارسال سفارش مشتری به ترتیب چیست؟

صحیح غلط !

اگر مشتری‌هایتان از شما زیاد سوال بپرسند چه‌کار می‌کنید؟

صحیح غلط !

قابلیت های اپلیکیشن «غرفه من» کدام ها هستند؟

صحیح غلط !

آیا کارمزد باسلام برای فروش و تبلیغات در اینترنت بیشتر از هزینه فروش در مغازه است؟

صحیح غلط !

اگر مشکل یا ایده ای برای بهتر شدن اپلیکیشن داشتید چکار میکنید؟

صحیح غلط !

پرفروش‌ترین غرفه‌های باسلام به طور متوسط روزی چند ساعت برای مدیریت غرفه‌شان وقت می‌گذارند؟

صحیح غلط !

کدام تصویر قابلیت انتشار در باسلام را دارد؟

صحیح غلط !

برای گرفتن تجربه خرید از مخاطب کدام روش را انجام می دهید؟

صحیح غلط !

صحیح ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

برای کشاندن مشتری‌های بیرونی‌تان به باسلام، کدام روش را کارآمدتر می‌دانید؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

کدام گزینه از مزیت‌های فروش اینترنتی نسبت به فروش سنتی(آفلاین) نیست؟

صحیح غلط !

تنظیمات ارسال محصول از چه مسیری در اپ «غرفه من» ویرایش می‌شود؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

برای انتشار یک پست طولانی در شبکه‌ی اجتماعی باسلام (با توجه به محدودیت کاراکتر) چه راهکاری را پیشنهاد می‌دهید؟

صحیح غلط !

اگر کسی به شما پیام بدهد و خود را نماینده باسلام معرفی کنید و به بهانه های مختلف از شما وجهی را طلب کند چه میکنید؟

صحیح غلط !

اگر کسی با شما گفتگو کرده باشد، از چه طریقی می‌توانید پیام ایشان را ببینید و پاسخ دهید؟

صحیح غلط !

اگر غرفه‌دار در ساعت 10 صبح درخواست تسویه‌حساب بزند و شبای ثبت شده برای بانک رسالت باشد، واریز مبلغ چه زمانی انجام خواهد شد؟

صحیح غلط !

اگر بخواهیم چینش محصولات غرفه را بر اساس ترتیب نمایش در غرفه انجام دهیم به ترتیب کدام قسمت‌ها را باید انتخاب کنیم؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

چه نوع تبلیغاتی در شبکه‌ی اجتماعی باسلام مؤثرتر است؟

صحیح غلط !

کپی کردن محصول در کدام قسمت از اپ «غرفه من» قرار دارد؟

صحیح غلط !

برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی باسلام چه روشی را موثرتر می‌دانید؟

صحیح غلط !

در صورت فعالسازی هر دو گزینۀ ارسال رایگان، کارمزد باسلام چند درصد می‌شود؟

صحیح غلط !

آیا حضور در در شبکه‌ی اجتماعی باسلام را ضروری می‌دانید؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

صحیح‌ترین نام برای محصول را انتخاب کنید؟

صحیح غلط !

انتشار کدام مطلب در شبکه‌ی اجتماعی باسلام را صحیح می‌دانید؟

صحیح غلط !

اگر مشتری از شما سوالی بپرسد که پاسخش را ندانید یا درباره‌اش مردد باشید چه می‌کنید؟

صحیح غلط !

اگر بخواهید باسلام را به خریداران معرفی کنید، چه می‌گویید؟

صحیح غلط !

اگر ارسال سفارش جدیدتان از طریق پیک باشد، باید چه اقداماتی انجام دهید؟

صحیح غلط !

تست آزمون غرفه داران باسلام
نتیجه آزمونت ضعیف بود! اگر بیشتر تلاش کنی امتیاز عالی رو کسب میکنی!
مجدد مطلب رو مطالعه کن و هر سوال و ابهامی داشتی از مربی خودت بپرس
نتیجه آزمونت متوسط بود! ولی میتونستی خیلی بهتر باشی !
مجدد مطلب رو مطالعه کن و هر سوال و ابهامی داشتی از مربی خودت بپرس
نتیجه آزمونت خوب بود! ولی حیف شد که امتیاز عالی رو کسب نکردی!
مجدد مطلب رو مطالعه کن و هر سوال و ابهامی داشتی از مربی خودت بپرس
آفرین. امتیاز آزمونت عالی شد. معلومه که تو کارت جدی هستی!
همینجور پر انرژی ادامه بده و مطمئن باش موفق میشی!