آموزش راه اندازی غرفه در باسلام

با سلام و تشکر و خیر مقدم به غرفه داران پرتلاش باسلامی

در این صفحه قصد داریم راهنمایی های مورد نیاز ، آموزش راه اندازی غرفه را برای شما غرفه داران عزیز ارایه کنیم.

امیدواریم با مطالعه نکات دسته بندی شده زیر به کلیه مسایل و ابهامات پاسخ داده بشه.در صورت هرگونه سوال و نیاز به توضیح بیشتر خوشحال خواهیم شد تا در گفتگوی باسلام بخش ارتباط با مربی پاسخ گوی شما باشیم.

ویدیو آموزش معرفی اپلیکیشن باسلام

آموزش استفاده از اپلیکیشن غرفه من

در اولین قدم برای شروع کار در باسلام

دو اپلیکیشن زیر را از کافه بازار نصب کنید

1- اپلیکیشن باسلام

2- اپلیکیشن غرفه من

1- غرفه: با کلیک بر روی گزینه “غرفه” منو تصویر زیر قابل مشاهده است.

2- پروفایل کاربری: در این قسمت میتوانید مشخصات تون رو ویرایش کنید .

3- تنظیمات غرفه: که در ادامه مطالب، کامل در موردش توضیح داده خواهد شد.

4- دیدن غرفه ام در اپ خرید باسلام: پس از افزایش محصول و یا تغییرات در غرفه با این گزینه میتوانید وارد اپلیکیشن خرید باسلام شوید تا تغییرات را بررسی نمایید.

5- اشتراک گذاری لینک غرفه: این گزینه به شما کمک میکند که به راحتی آدرس اختصاصی غرفتون رو برای دوستان یا گروه های دوستانه خود ارسال کنید و تبلیغاتتون رو شروع نمایید.

6- تسویه حساب و امور مالی: که در ادامه مطالب کامل در موردش توضیح داده خواهد شد.

7- مدیریت کدهای تخفیف: اگر قصد دارید برای مشتری خاصی یا کل مشتریان کدتخفیف بسازید که با وارد کردن این کد به آنها تخفیف دهید از این قسمت این امکان فراهم است.(توضیح اینکه هزینه ایجاد کدتخفیف دلخواه به عهده خود شما میباشد.)

8- سامانه تبلیغات توی چشم: شما از طریق وارد شدن به این قسمت میتونید از سرویس تبلیغات و افزایش بازدید باسلام استفاده کنید. میتونید محصولتون رو

✅در صفحه اول قرار دهید

✅در جستجو بالاتر از دیگران قرار بگیرید.

✅در قسمت محصولات مشابه محصولتون رو قرار بدین.

توضیحات کامل و گام به گام این سرویس رو

🔰در بخش

پاسخ سوالات پرکاربرد غرفه داران

🔰قسمت:

چطور بازدید محصولاتم رو افزایش بدم؟

 انتهای همین صفحه مطالعه کنید.

9- تخفیف به هزینه باسلام: در این قسمت با دعوت از دوستان و مشتریانتون از خارج از باسلام در صورتی که تا الان در باسلام عضو نشده باشند 20هزار تومن اعتبارهدیه به حساب باسلام به آنها تعلق میگیرد و در صورتی که پس از عضویت خریدی از شما داشته باشند به شما نیز 20هزار تومن اعتبار تعلق خواهد گرفت (این هدیه از سوی باسلام داده میشود و از صورتحساب شما کسر نخواهد شد)

10- هدیه بده ،هدیه بگیر!: در این قسمت نیز مشابه قسمت قبلی میتوانید دوستان و مشتریان خارج از باسلام را دعوت کنید که در این روش باسلام پس از عضویت دوستان شما 25 هزار تومن اعتبار هدیه به حساب باسلام به آنها تعلق میگیرد و در صورتی که پس از عضویت ، خریدی از شما داشته باشند به شما نیز 5 هزار تومن اعتبار تبلیغات توی چشم تعلق خواهد گرفت.(این هدیه از سوی باسلام داده میشه و از صورتحساب شما کسر نخواهد شد)

11- لیست مشتریان من: در این قسمت میتوانید لیست مشتریان و تعداد دفعاتی که از شما خرید کرده اند را مشاهده کنید.

12- تجربه خرید مشتریان: مشتریان پس از خرید از شما نظر خودشون و همچنین امتیازی رو برای شما درج میکنند که در این بخش قابل مشاهده است.

13- راهنمایی و پشتیبانی: در این قسمت نیز میتوانید راهنمایی های بیشتری در رابطه با غرفه داری را مشاهده کنید.

14- بروز رسانی اپلیکیشن: نسخه های جدید اپلیکیشن غرفه من علاوه بر کافه بازار در این قسمت نیز قرار میگیرد.

15- ارسال بازخورد: هرگونه مشکل یا ایده ای برای بهتر شدن اپلیکیشن داشته باشید را میتونید از این قسمت با برنامه نویسان به اشتراک قرار دهید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من 

پایین صفحه دکمه غرفه را لمس کنید.

در ادامه وارد گزینه تنظیمات غرفه شوید.

در این صفحه

1-لوگو یا نشان کسب کارتون در این قسمت می باشد. که در ابعاد مربع قابل بارگزاریست.

2-بنر یا کاور غرفه نیز در این قسمت قرار دارد که در ابعاد 300 در 900 پیکسل قابل بارگزاریست.

مهم : این دو گزینه لوگو یا نشان کسب و کار و بنر یا کاور غرفه وسیله ای برای معرفی تصویری محصولات و خدماتیست که میتوانید ارایه کنید و برای جذب اعتماد خریداران نقش مهمی را ایفا میکنند.

3-عنوان غرفه یا همان نام غرفه یا فروشگاه خود را تعیین کنید.(نام مناسب و مرتبط با کسب کارتون و همچنین تکراری یا مشابه نبودن آن با دیگر غرفه ها بسیار مهم است)

4-خلاصه معرفی: که در این قسمت میتوانید خلاصه ای تیتر وار از خدمات یا محصولاتتون رو درج کنید.

5-قصه محصول:یا همان قصه کسب و کار و زندگی شماست، نوشتن چند جمله صادقانه در مورد کسب و کارتون و مشکلات و مسائل در مسیر پیشرفت تون میتونه یک حس اعتماد رو میان خریداران با شما ایجاد کنه.

6-درباره یک زندگی: نکاتی کوتاه در مورد دیدگاه هاتون و چیزی هایی که واستون مهم هست در کار و زندگیتون رو درج کنید.

7-درباره یک مکان: در مورد زیبایی ها و جذابیت های محل زندگیتون کوتاه بنویسید.

8-نوع غرفه : در این قسمت نوع رسته کسب و کارتون رو انتخاب میکنید

9-کدملی: شماره ملی خود را در این بخش درج نمایید.

10- تلفن تماس ضروری: در این قسمت یک شماره تلفن ثابت یا همراه به غیر از شماره ای که با آن ثبت نام کرده اید درج نمایید.

11- استان: نام استان خود را انتخاب کنید

12-شهر: نام شهر خود را انتخاب کتید.

13- آدرس پستی: آدرس دقیق محل کار یا سکونت خود را درج کنید.

14- کدپستی: کدپستی 10 رقمی آدرستون رو درج کنید.

و در پایان دکمه ذخیره را لمس کنید.

اگر پیغام :

“ویرایش تنظیمات غرفه با موفقیت انجام شد”

را مشاهده کردید.

به شما تبریک میگم چون شما تمام موارد این بخش را به خوبی انجام داده اید.

15-در بخش تنظیمات غرفه – سربرگ مالی

میتوانید مشخصات حساب بانکی خودتون رو وارد کنید.تا وقتی که خریداران از شما در باسلام خرید کردند. پس از تحویل محصول به مشتری و اعلام رضایت، مبلغ خرید پس از کسر کمیسیون + هزینه ارسال به حساب شما واریز گردد.

در پایان دکمه ذخیره را لمس فرمایید.

16-در بخش تنظیمات غرفه سربرگ ارسال

شما میتوانید مبالغ تعیین شده ارسال محصولات توسط پست یا پیک درون شهری خود را ویرایش کنید.

از آنجا که هزینه دریافتی دفاتر پستی با یکدیگر متغیر است شما میتوانید با یک پرس و جوی ساده از دفتر پستی منطقه خود مبلغ ارسال پستی محصولاتتون رو ویرایش کنید زیرا هزینه دریافتی از مشتریان برمبنای تنظیمات این قسمت دریافت میگردد.حتی ممکن است بخواهید برای خریداران با خرید بیش از مبلغی مشخص هزینه ارسال را تخفیف دهید.

محدوده ارسال کالای شما کجاست؟ در این قسمت با توجه به محصولاتی که دارید تعیین میکنید که محصولاتم را به شهر یا شهر های خاصی ارسال میکنم یا به تمام ایران امکان ارسال دارم.اگر محصولات شما محصولات باماندگاری کوتاه است یا نیاز به نگهداری در یخچال دارد و زمان 3 تا 5 رو در مسیر تحویل به مشتری باعث ازدست دادن کیفیتشون می شود گزینه فقط شهر خودم یا شهرهای نزدیک را انتخاب کنید.

ولی اگر محصولات شما ماندگاری طولانی دارند و در صورت بسته بندی مناسب سالم به مقصد و تحویل خریدار می شوند گزینه “سراسر ایران” را انتخاب کنید.

به چه روش هایی ارسال می کنید؟

سه روش ارسال در باسلام وجود دارد که شما میتوانید با تعیین دقیق هزینه از آنها استفاده کنید

-سفارشی
-پیک
-پیشتاز
که با استفاده از دکمه چرخ دنده جلوی هر آیتم قابل تنظیم و ویرایش می باشند.
ارسال سفارشی و ارزان ترین روش ارسال که بسیار محبوب است و به دلیل ارزان بودن روش ارسال پر طرفدار است.
 
ارسال پیشتاز که به دلیل سریعتر بودن در زمان ارسال برای خریدارانی که زمان تحویل برایشان مهم است محبوبیت دارد.
 
ارسال پیک درون شهری که برای خریداران شهر خودتان مورد استفاده قرار میگیرد.
 
 
نکته مهم: با توجه به اینکه ارسال رایگان یا ارسال ارزان قیمت برای مشتریان بسیار مهم است تنظیم صحیح این بخش میتواند رابطه مستقیمی با فروش شما داشته باشد.
 
تنظیمات ارسال رایگان: در این قسمت شما میتوانید با تعیین حداقل خرید برای مشتریان ارسال رایگان معرفی نمایید.
ارسال رایگان با سقف خرید حداقلی اجباری نیست و میتوانید به سادگی آن را غیر فعال کنید.
ولی تجربه نشون داده که تاثیر ارسال رایگان در حجم فروش غرفه داران بازخورد بی نظیری داشته است.
 
در پایان پس از ذخیره هر قسمت از تنظیمات دکمه ذخیره زیر صفحه اصلی را نیز بزنید تا تنظیمات شما بطور کامل ذخیره شود.

در بخش تنظیمات غرفه – سربرگ لینک ها

شما میتوانید لینک صفحات مجازی خود را درج کنید.

نکته مهم: درج آدرس صفحات مجزای و شخصی فقط در این بخش مجاز است.

و نوشتن آدرس تلگرام ، اینستاگرام ، شماره همراه و … در بخش توضیحات محصول و دیگر بخش ها ممنوع است.

جهت افزودن محصول جدید

در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من

1- گزینه محصول را لمس کنید.

2- روی گزینه + کلیک کنید.

3-انتخاب تصویر: از محصول خود در زوایای مختلف ، از نمای نزدیک ، در رنگ های مختلف (اگر مدل یا رنگ های متنوع دارد) تعدادی عکس با کیفیت و ترجیحا با زمینه سفید تهیه کنید و در این قسمت بارگزاری نمایید.

4- نام محصول: نام محصول را 3 الی 7 کلمه انتخاب کنید و ترجیحا وزن محصول را نیز ذکر کنید. از علائم  مانند علامت سوال , تعجب ، پرانتر، خط تیره ، یا شکلک و … در نام محصول استفاده نکنید. نام محصول را فارسی بنویسید و اگر محصول شما “خانگی” یا “محلی” است این کلمه را نیز در نام محصول بگنجانید.

5- توضیحات محصول: سعی کنید از مزایا و نکات مثبت محصول خود ، خواص و کیفیت و کمیت آن توضیح دهید هر مقدار توضیحات کامل تر و ارزنده تری از محصولتون در این قسمت ذکر کنید علاوه بر بالارفتن امتیاز محصول ، در جستجو نیز شانس بالاتری دارید تا توسط خریداران بیشتری دیده شوید.

6- قیمت محصول: قیمت محصول همان قیمت واقعی محصول شماست که میتوانید در صورت صلاح دید در گزینه بعدی قیمت را با تخفیف درج کنید.

7- قیمت محصول با تخفیف: در این قسمت میتوانید محصول خود را با تخفیفی که در نظر گرفته ای درج کنید و این قیمت نهایی محصول شما خواهد بود.(تخفیف روی محصولات هر چند اندک باعث میشود محصول شما را به یک محصول ارزنده برای مشتری تبدیل کند و مشتریان را به خرید ترغیب نماید)

دکمه مرحله بعد را لمس کنید.

در بخش ویژگی های محصول پس از انتخاب گروه اصلی محصول و

8- انتخاب دسته خود را انتخاب کنید.

9- زیر دسته محصول خود را انتخاب کنید.

10- مواد اولیه تشکیل دهنده یا جنس محصول را در این قسمت درج کنید.

11- شیوه و روش نگهداری صحیح محصول در این قسمت درج شود.

12- این محصول برای چه کسانی مناسب است؟ آیا ممکن است برای کودکان یا کهنسالان یا زنان باردار مضر باشد؟ این موضوع را در این بخش درج نمایید.

13- در این قسمت توضیحی کوتاه و مختصر از محصول را درج کنید.

14- زمان تقریبی ماندگاری محصول را درج کنید.

15- این قسمت را روی گزینه “در دسترس” قرار دهید.

16-زمان آماده سازی : چند روز فرصت یا زمان نیاز دارید تا محصول را پس از خرید توسط مشتری آماده و ارسال کنید تعداد روز مورد نظر را به عدد درج کنید.

17-وزن خالص محصول را بدون ظرف و بسته بندی درج کنید.

18-وزن محصول با بسته بندی: وزن تقریبی محصول با ظرف و بسته بندی پستی را درج کنید.(حدود 100 الی 200 گرم اضافه تر از وزن خالص)

19- تعداد موجودی محصول را که اطمینان دارید را درج کنید. و اگر محصولتون رو پس از ثبت محصول خارج از باسلام بفروش رسوندید حتما بلافاصله موجودی محصول رو ویرایش کنید.زیرا در صورت خرید و عدم ارسال محصول به هر دلیل امتیاز منفی برای غرفه شما درج می شود.

20-اگر محصول فوق امکان ارسال به سراسر ایران را دارد و زمان تقریبی 3 تا 5 روز در کیفیت محصول تاثیر منفی ندارد.گزینه “سراسر ایران” را انتخاب کنید.

21-دقت کنید که تیک مربوط به “نمایش محصول در غرفه” فعال باشد.

در پایان گزینه ذخیره محصول را لمس کنید.

22-و با مشاهده تصویر زیر دکمه تایید را بزنید.

فقط قبل از تایید از صحت وزن و مبلغ صحیح محصول اطمینان حاصل کنید.

با مشاهده تصویر زیر اطمینان داشته باشید که محصول شما با موفقیت ساخته شده است.

3

اگر قصد اضافه کردن محصول جدیدی را دارید که مشابه آن را قبلا ایجاد کرده اید دیگر نیاز نیست تمام مراحل ساخت محصول را مجدد انجام دهید.

کافیست تا یک کپی از محصول قبلی ایجاد کنید و تغییراتی که نیاز هست را مانند وزن و قیمت را ویرایش کنید.

برای این منظور

1- گزینه “محصول” در پایین صفحه را لمس کنید.

و محصول مورد نظری که قصد دارید کپی شود را انتخاب کنید.

2- 3نقطه … جلوی محصول را لمس کرده و گزینه کپی را انتخاب کنید.

نکته مهم: نام محصول را حتما تغییر دهید مثلا اگر محصول شما خوراکی است وزن آن را نیز در ادامه نام محصول قید کنید.

پس از انجام تنظیمات غرفه و ساخت و اضافه کردن محصول جدید در غرفه و تبلیغات و دعوت از دوستان و آشنایان به باسلام نوبت به فروش میرسه.

حالا اگر ما فروش کنیم چگونه متوجه میشیم و باید از کجا جزئیات سفارش رو مشاهده کنیم؟

پس از اینکه برای شما یه فروش موفق صورت گرفت پیامکی مبنی بر اینکه

سفارش جدیدی در باسلام دارید..

ارسال خواهد شد. پس از آن وارد اپلیکیشن” غرفه من “می شویم .

1- در صفحه اصلی اپلیکیشن غرفه من بر روی دکمه سفارشات یک عدد رو مشاهده میکنیم که نشان دهنده تعداد سفارشاتی است که جدید برای شما ثبت شده.

در ادامه دکمه سفارشات را لمس کرده و وارد بخش سفارشات می شویم.

2- در این قسمت تاریخ و ساعت ثبت سفارش رو مشاهده میکنید.

3- در این قسمت مهلت ارسال رو مشاهده میکنید که این تاریخ خیلی مهم است و باید قبل از این تاریخ محصول را آماده و ارسال کنید.

4-تصویر محصول خریداری شده که با لمس این قسمت وارد جزییات سفارش فوق میشوید.

5- در این قسمت دکمه “به موقع ارسال میکنم” را کلیک کنید. تاخیر بیش از 12 ساعت در زدن دکمه فوق باعث کنسل شدن خودکار سفارش و درج امتیاز منفی برای غرفتون میشود.

پس حتما پس از پیامک سفارش ، وارد این قسمت شوید و روی دکمه “به موقع ارسال میکنم” کلیک کنید.

نام خریدار ، آدرس دقیق و کدپستی و شماره تماس مشتری جهت درج روی بسته پستی نیز پایین همین قسمت قرار دارد.که پس از بسته بندی بر روی کارتن یا پاکت پستی سفارش درج میکنید.

🔰نکته مهم: اگر به هر دلیل امکان تامین سفارش را ندارید!  گزینه “در ارسال این سفارش مشکلی دارم” را لمس کنید. (متاسفانه این کار باعث درج امتیاز منفی برای غرفتون می شود.)

🔰در نظر داشته باشید

⬅️در صورت فروش محصولتون خارج از باسلام یا کاهش موجودی،سریعا تعداد موجودی محصول را در “اپلیکیشن غرفه من” کاهش یا ناموجود کنید.

⬅️ قیمت محصولتون رو در صورت تغییر قیمت ناگهانی بروز نمایید تا باعث ضرر زیان شما در فروش یا مجبور به کنسل کردن سفارش نشود.

6- روش ارسال سفارش که ممکنه سفارشی یا پیشتاز باشه انتخاب شده.(حتما به این نکته توجه کنید که نسبت به روش ارسالی که مشتری انتخاب کرده ، که در این بخش قابل مشاهده است سفارشش رو ارسال کنید)

7- در این قسمت هزینه ای که برای سفارش توسط مشتری پرداخت شده درج شده که پس از تحویل سفارش به مشتری این مبلغ به همراه مبلغ سفارش منهای هزینه کمیسیون به حساب شما منظور میشود.

8- جزییات نوع سفارش و تعداد نیز در این قسمت قابل مشاهده است.(و نکته مهم این که کیفیت و کمیت محصول ارسال شده نباید با سفارش مشتری متفاوت باشد.)چون ممکن است منجر به عودت محصول از سوی خریدار شود.

9-در انتهای این صفحه گزارشی از جزئیات فروشتون رو مشاهده میکنید.

پس از پردازش و آماده سازی سفارش نوبت بسته بندی و ارسال میرسه

نکته:

پس از بسته بندی و ارسال سفارش در موعد مقرر

حتما رسید پستی از دفتر پست دریافت کنید.

در رسید پست یک کد پیگیری24 رقمی درج شده که میبایست این کد رو در قسمت سفارشات درج کنید.

برای این منظور

1- در اپ غرفه من وارد سفارشات بشید.

2- سفارش مورد نظر رو انتخاب کنید.

.

3- در این کادر کد پیگیری رو با دقت وارد کنید. و دکمه “ارسال کردم” رو بزنید.

نکته: اگر کد پیگیری رو  صحیح وارد کنید با مراجعه مجدد به سفارش مورد نظر شماره پیگیری رو میتونید ببینید.

هزینه ارسال یکی از پر دغدغه ترین مسائل غرفه داران است.چرا که اگر هزینه ارسال بطور صحیح از سوی غرفه دار تعیین نشود یا باعث پرداخت هزینه های اضافی برای وی میشود و یا به دلیل زیاد بودن هزینه ارسال باعث متوقف شدن فروش وی خواهد شد.

هزینه ارسال شامل 3 بخش است.

ا- هزینه کارتن و بسته بندی

2- هزینه استاندارد پستی

3- هزینه های اضافی تحمیلی از سوی پست

جمع این سه گزینه مبلغی بیشتر از انتظار مشتری و غرفه دار است.

و اگر غرفه دار فقط هزینه استاندارد پستی را از مشتری دریافت کند می بایست هزینه ی سنگین کارتن و بسته بندی و هزینه های اضافی تحمیلی از سوی پست را خودش پرداخت کند که ممکنه حتی تمام سود از فروش محصول نیز جبران این هزینه را نکند.

و حالا اگر غرفه دار جمع کل این 3 بخش را در تنظیمات ارسال منظور کند چه اتفاقی میافتد؟!

مشتریان به دلیل هزینه سنگین ارسال از خرید منصرف شده یا از غرفه ای دیگر خرید میکنند!!!

.

پس راه حل چیست؟

غرفه داران کاربلد و باسابقه چکار میکنند؟

1- کارتن و ملزومات بسته بندی را بطور مستقیم و ارزان تهیه میکنند.وبجای پرداخت هزینه و دستمزد بسته بندی به دفاتر پست ، خودشان سفارشات رو بصورت اصولی بسته بندی میکنند.

2- با دفتر پستی منطقه خود مذاکره میکنند و آنها را مجاب میکنند که سفارشات آنها را از پرداخت هزینه های اضافی مستثنا کنند.(زیرا بخشی از این هزینه ها اجباری نیست و در اختیار دفاتر است و میتواند آن هزینه های اضافی را منظور نکند)

3- فقط هزینه استاندارد پستی را می پردازند!

.

و اما روش بسته بندی استاندارد سفارشات چگونه است؟

سفارشات را در دولایه غیر قابل نفوذ پلاستیکی بسته بندی کنید آنگاه درون کارتن استاندارد پستی قرار دهید و تمام فضای اضافی درون کارتن را با کاغذ روزنامه یا مقوا پر کنید به نحوی که پس از بسته بندی و چسب کردن کارتن با تکان دادن شدید  محصولات درون کارتن جابجا نشوند.در پایان با چسب پهن 5 سانت 4 گوشه کارتن را محکم کنید و آدرس پستی فرستنده و گیرنده را بطور خوانا و دقیق بر روی جعبه درج کنید.

مانند تصویر زیر

در باسلام ، خریداران پس از انتخاب محصول و افزودن به سبد خرید هزینه محصول + هزینه ارسال را بصورت آنلاین پرداخت میکنند که این مبلغ در حسابی در بانک رسالت نگهداری میشود.

که پس از پرداخت موفق خرید ، پیامی از سوی باسلام از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و یک فروش موفق را به شما اطلاع میدهد.

شما نیز طبق زمانی که برای آماده سازی تنظیم کردید محصول را آماده و بسته بندی و از طریق روش ارسالی که مشتری انتخاب نموده در بخش مشاهده “سفارشات” ارسال میکنید.

پس از آن که محصول به دست مشتری رسید و مشتری رضایت خودش رو اعلام کرد مبلغ اخذ شده از مشتری بابت اصل محصول+ هزینه ارسال ، پس از کسر کمیسیون در کیف پول شما منظور می شود.

برای مشاهده کیف پول و درخواست واریز وجه طلب شما به حسابتون از بخش غرفه وارد قسمت

تسویه حساب و امور مالی می شوید.

در این قسمت گزارشی از حساب شما قابل مشاهده است.

و مبلغ تسویه نشده (طلب شما از باسلام)

را میتوانید با فشار دادن دکمه “درخواست تسویه” دریافت کنید.

مبلغ فوق حداکثر طی 24  الی 72 ساعت کاری از سوی امور مالی تایید شده و از طریق بانک مربوطه به حساب شبایی که قبلا در قسمت “تنظیمات غرفه” سربرگ “مالی” معرفی کردید واریز می شود.

نحوه محاسبه کارمزد باسلام

🔻کارمزد باسلام

«بصورت عادی 9 درصد» از فروشه

🔻ولی اگر ارسال رایگان بزنی یعنی مشتری پول ارسال نیاز نباشه پرداخت کنه!

 « کارمزد میشه 4 درصد»

🔻اگر محصول عمده فروش داری  یا گرانقیمت که مبلغش بیشتر از 1 یا 2 میلیون تومنه!

کارمزد «بالای یک میلیون 2 درصد»

کارمزد «بالای دو  میلیون 1 درصد»

حساب میشه.

ممکنه تعداد محصولات شما در باسلام زیاد شود و دوست داشته باشید محصولاتتون رو به سلیقه خودتون و ترتیبی که دوست دارید از بالا به پایین بچینید.

یا اینکه قیمت محصولات یا موجودی محصولاتتون رو در زمان بسیار کمی ویرایش و بروز کنید.

راه حل آن بسیار ساده است.

1- دکمه “محصولات” را در پایین صفحه لمس کنید.

2- روی گزینه “مدیریت محصولات” یا (مدیریت گروهی)کلیک کنید.

3- در این قسمت به راحتی میتوانید با نگه داشتن انگشت روی محصول و تغییر مکان آن به بالا یا پایین صفحه ، جایگاه نمایش آن محصول را تغییر دهید.

4- در این قسمت قیمت محصولات را به سادگی تغییر یا ویرایش کنید.

5- در این قسمت تعداد موجودی را به سادگی تغییر یا ویرایش کنید.

آموزش استفاده از اپلیکیشن باسلام

1-پس از سرچ در باسلام و انتخاب محصول مورد نظر روی دکمه “خرید” کلیک کنید.

2-در صورتی که محصول دیگری نیاز ندارید روی سبد خرید در بالای صفحه کلیک کنید.

3-در صفحه “سبدخرید” تعداد خریدتون رو معین کنید.

4- دکمه ادامه خرید را لمس کنید.

5-در این قسمت کلیک کنید و آدرس خود را تکمیل یا در صورت نیاز ویرایش کنید.

6-روش ارسال را انتخاب کنید.

7- دکمه ادامه خرید را لمس کنید.

8- اگر کد تخفیفی دارید در این قسمت درج کنید.

و قیمت پرداختی خود را بررسی کنید.

9- در پایان روی دکمه تایید و پرداخت کلیک کنید.

حتما قبل از خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین از فعال سازی رمز پویا کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنید.

1-برای دیدن مطالب و پست‌هایی که دوستانتان منتشر می‌کنند وارد سربرگ مطالب شوید.

2-شما هم می‌توانید با زدن علامت (+) مطلب بنویسید و پست منتشر کنید.

3-مطالب آموزنده یا معرفی محصولات خودتون رو در این قسمت درج کنید.

4- در ادامه دکمه “بعدی” را فشار دهید.

5- از این قسمت میتوانید تعدادی از محصولات مرتبط با مطلبی که نوشتید را زیر مطلب تگ کنید

6- اگر شما امکان و دسترسی درج ویدیو آموزشی را داشته باشید از این قسمت میتوانید ویدیویی با حداکثر 60 ثانیه ای را در صفحه شخصی خود متنشر کنید.

7- از این قسمت تصویر مرتبط با موضوع و مطلب در دست انتشار خود را بارگزاری میکنید.

8- درپایان دکمه انتشار را بزنید.تا بلافاصله مطلب شما منتشر شود.

نکته مهم: چه کسانی مطلب من را می بینند؟

افرادی که شما را دنبال میکنند.

🔰 نحوه ثبت رضایت مشتری و ثبت تجربه خرید

ثبت رضایت و تجربه خرید از سوی مشتری تاثیر زیادی در اعتماد مشتریان جدید و منجر به فروش بیشتر می شود

پس سعی کنید با ارسال محصولی با کیفیت و کمیت مناسب و بسته بندی خوب رضایت حداکثری مشتریانتون رو کسب کنید

برای این منظور میبایست مشتریان

🔰 در اپ خرید باسلام

1- روی گزینه “حساب من” کلیک کنن

2- گزینه “سفارش های من” رو انتخاب کنن

.

3- از لیست خرید خود “خرید موردنظر” را انتخاب کنن.

.

4- در صفحه خرید انتخاب شده روی گزینه “مرسوله را تحویل گرفتم و راضی هستم” کلیک کنن.

.

5- با تایید دکمه “ثبت رضایت” مبلغ خرید + هزینه ارسال

بصورت اتوماتیک در بخش “تسویه حساب و امور مالی” شما آزاد می شود و امکان درخواست “تسویه حساب” میسر می شود.

نکته مهم:

◀ شما میتوانید پس از آزاد شدن چند سفارش “تسویه حساب” رو بزنید.

◀ اگر مشتری پس از یک هفته از زمان ارسال سفارش فراموش کند که ثبت رضایت شما رو بزند سیستم بصورت خودکار ثبت رضایت می کند و پول شما آزاد می شود. (پس جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد)

.

6- در صفحه جدید مشتریان میتوانند به کیفیت ، قیمت یا بسته بندی شما

ستاره بدهند.

7- در این قسمت نیز امکان درج مطلب و توضیح برای مشتری وجود دارد.

8- با انتخاب گزینه ثبت تجربه تمام مواد ذخیره و در بخش تجربه خرید محصول نمایش داده می شود.

سپاسگزاریم از اینکه برای رسیدن به اهداف ارزشمندتون تا اینجا وقت گذاشتید و ما رو قابل دونستید تا در کنار شما باشیم.

مربیان شما همه روزه بدون تعطیلی آماده هستند تا پاسخگوی شما بزرگواران باشند.

فقط کافیست مطالب بالا رو با دقت مطالعه و به صورت گام به گام در غرفه ی بی نظیرتون اعمال کنید و اگر هر گونه سوال یا ابهام در مطالب داشتید به سادگی از طریق ارتباط با مربی در باسلام با ما در ارتباط باشید.

آرزوی ما سربلندی و کسب روزی حلال برای شما عزیزان است.

[wp_quiz_pro id=”10910″]

 

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.