سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ضوابط و مقررات

ضوابط و مقررات باشگاه

باشگاه مشتریان  ” کیوکیو ”  

افتخار سالها خدمات رسانی شایسته به شما عزیزان ما را بر آن داشت ، تا با راه اندازی باشگاه مشتریان” کیوکیو ” تعامل سازنده و دو سویه ای را با شما عزیزان به اشتراک بگزاریم.
باشگاه مشتریان ” کیوکیو ” فرصتی برای ارج نهادن به همراهی همیشگی و انتقال حس سپاس و قدردانی نسبت به مشتریان وفاداربوده است.
اکنون خرسندیم که موفق به ایجاد زمینه ای برای تحقق اهداف مشتری مدارانه و قدردانی ویژه از همراهان و قدردانی ویژه از همراهان وفادار خود شده ایم.
همه عزیزان می توانند با عضویت در این باشگاه، از طرح‌های تشویقی ارایه شده بهره‌مند شوند و از طرح‌های ویژه، تخفیف‌ها، محصولات و خدمات مورد علاقه خود، استفاده کنند.

اهداف راه اندازی  باشگاه مشتریان ” کیوکیو “

فراهم کردن زمینه تجربه‌ای عالی و متمایز برای مشتریان

توسعه و تولید محصولات و خدمات جدید، از راه شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان

 ایجاد ارتباطی و تبادل نظرمستقیم میان و مشتریان

بازتابی شایسته به اعتماد مشتریان

ترویج فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی

   قوانین باشگاه مشتریان  ” کیوکیو”

1- پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان “کیوکیو” تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
2- پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان ” کیوکیو” در چارچوب قوانین تجارت الکترونیکی و جرایم رایانه ای کشور فعالیت می نماید. همچنین تمامی اعضا این باشگاه نیز به این مجموعه قوانین مقید می باشند.
3- اطلاعات، محتویات و خدمات ارائه شده در این وب سایت مختص اعضا باشگاه مشتریان ” کیوکیو” می باشد و همچنین مالکیت معنوی این محتوا در اختیار آن می باشد؛ بنابراین هر گونه سوء استفاده از محتوا مغایر با قوانین سایت باشگاه مشتریان ” کیوکیو” بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.
4- هر گونه استفاده از “page-scrape”، “robot”، ”spider” يا ساير ابزارهای اتوماتيك، الگوریتم، برنامه يا مراحل دستي مشابه براي دستيابي، مالكيت، كپي يا هدايت قسمتي از وب سايت ممنوع مي باشد. همچنين به كارگيري هر روش ديگري براي فراگيري ساختار وب سايت يا تلاش براي كسب اجزاء، اسناد يا اطلاعات وب سايت ممنوع مي باشد. دسترسي غيرمجاز به هر يك از قسمت ها يا مشخصات وب سايت يا ساير سرويس هاي ارائه شده آن از طريق هك كردن، رمزگشايي و نيز ساير روش هاي غيرمجاز ممنوع بوده و عواقب قانونی خواهد داشت.
5- تمامي محتويات اين وب سايت ازجمله متن ها، تصاوير، لوگوها ، نمادها، عكس ها و نرم افزارها ، دارايي های ” کیوکیو ” محسوب شده و تلفيق (به معناي جمع آوري، مرتب سازي و گرد هم آوري) محتويات اين سايت نيز منحصراً متعلق به آن بوده و توسط قوانين بين المللي كپي رايت محافظت مي گردد.
6- اطلاعات شخصی کاربران واعضای باشگاه مشتریان”کیوکیو ” کاملا محرمانه بوده وبصورت خاص نگهداری ومحافظت می گردد.


نحوه امتیاز دهی باشگاه مشتریان “کیوکیو  “

100.000 ریال شارژ اولیه برای مشتریانی که اپلیکشن “کیوکیو” دانلود وثبت نام کنند.
به ازای هر 500.000 ريال خرید 1 امتیاز دریافت می نمایید

در انتهاي هر فاكتور، جمع خريد شما مشخص شده است که مجموع امتیاز شما لحاظ میگردد.
در این حالت تخفیفات اختصاصی بر اساس شرایط و ایّام خصوصی هر مشترک به ایشان تعلق میگیرد.
لازم به ذکر است که به کلیه خریدها در تمامی شرایط امتیاز تعلق می گیرد.

 گروه برنزی:

   مشترکینی که امتیازات ایشان بین 4-1  امتیاز باشد به عنوان مشتری برنزی محسوب می گردند.
 از مهمترین مزایا و ویژگی های این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 12%   هدیه در همان فاکتور که بصورت شارژ در کیف پول شما ذخیره میشود
  توجه: مشتریان گروه برنزی که فاصله بین دوخریدشان بیش از2 ماه  باشد ،یک گروه تنزل می یابند.

گروه نقره ای :

مشترکینی که امتیازات ایشان بین 8-4 امتیاز باشدبه عنوان مشتری نقره ای محسوب می گردند.
از مهمترین مزایا و ویژگی های این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
14 % هدیه در همان فاکتور که بصورت شارژ در کیف پول شما ذخیره میشود
توجه: مشتریان گروه برنزی که فاصله بین دوخریدشان بیش از2 ماه  باشد ،یک گروه تنزل می یابند.

 گروه طلایی :

مشترکینی که امتیازات ایشان بین 16-8 امتیاز باشدبه عنوان مشتری نقره ای محسوب می گردند.
از مهمترین مزایا و ویژگی های این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
16 % هدیه در همان فاکتور که بصورت شارژ در کیف پول شما ذخیره میشود
توجه: مشتریان گروه برنزی که فاصله بین دوخریدشان بیش از2 ماه  باشد ،یک گروه تنزل می یابند.

 گروه برلیان :

مشترکینی که امتیازات ایشان بین 30-16 امتیاز باشدبه عنوان مشتری نقره ای محسوب می گردند.
از مهمترین مزایا و ویژگی های این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
18 % هدیه در همان فاکتور که بصورت شارژ در کیف پول شما ذخیره میشود
توجه: مشتریان گروه برنزی که فاصله بین دوخریدشان بیش از2 ماه  باشد ،یک گروه تنزل می یابند.

 گروه  VIP:

مشترکینی که امتیازات ایشان بین 30-16 امتیاز باشدبه عنوان مشتری نقره ای محسوب می گردند.
از مهمترین مزایا و ویژگی های این گروه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
18 % هدیه در همان فاکتور که بصورت شارژ در کیف پول شما ذخیره میشود
توجه: مشتریان گروه برنزی که فاصله بین دوخریدشان بیش از2 ماه  باشد ،یک گروه تنزل می یابند.

???? باشگاه مشتریان:




برگشت به بالا
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
error: هشدار!: محتوا محافظ می شود !!